malin72
jo nu är vi några som pratat hit och dit och jag har fått i "uppdrag" att försöka få till träffen på lördagen blush.gif
den träffen som handlar om -efter Kerstins föredrag!!!!!!!! tummenupp.gif
om vi skriver vilka vi blir och att vi samlas efter att hon är klar och sedan tar oss till ett av fiken och har det trevligt en stund tillsammans bravo.gif

dom andra tiderna som blir fixar vi i den andra tråden thumbsup.gif

hoppas att vi blir en liten samling rolleyes.gif

titti49zon6
Jag kommer och hoppas att vi blir många thumbsup.gif
ska bli roligt att träffa odlaiter irl rolleyes.gif
vi syns på MÄSSAN
Pia L
En till här
Lady Hamilton
kompiskram.gif Jag är med!
kerstin z5-6
å jag sweatingbullets.gif
Pinglan
thumbsup.gif JAG STÄLLER ÅXÅ UPP PÅ ATT KOMMA TILL MÄSSAN. tummenupp.gif
yla
o jag kommer o tar mej in tala bara om var vi ska fika o tiden så
ska ha me mej hibbeskott me tongue.gif
ska bli kul o ses...
Maria_z5
Och jag med. smile.gif
Vill väldans gärna ha den där hibbesticklingen. smile.gif wub.gif
/Maria
wolkenkrabber
Självklart kommer man smile.gif
Tobb
Jag ska också försöka att komma smile.gif
Men vad är det för föredrag? unsure.gif
Zazu
Jag kommer absolut sleep.gif
Gillan
Självklart att jag också dyker upp, med Dealer i släptåg , med eller utan påse på huvet coolgleam.gif ninja.gif laugh.gif
Lady Hamilton
Malin? Kan du välja en Pepinoplanta här? Så jag vet vilken du vill ha angel_not.gif
[attachment=580:PICT7504.JPG][attachment=581:PICT7505.JPG]
malin72
hm......ole dole doff g.gif ......jag tror att jag väljer den på högra bilden i mitten yahoo.gif 000.gif
den blir så fin så thanks.gif
Lady Hamilton
tummenupp.gif
titti49zon6
Å,vad du är duktig Malin, tänk att kunna välja rätt bland alla dessa giggle.gif
AndreasBlomquist
Jag dyker också upp!
Tobb
Är det något speciellt man ska tänka på att ta med eller tänka på när man är där?
Typ ryggsäck att ha saker i, släpa på jackan, inte köpa för mycket saker att ta med hem på tåget? dunno.gif
kompiskram.gif

Blir det någon liten träff innan typ vid 9 eller utanför innan de öppnar där man kan heja på alla? smile.gif
AndreasBlomquist
Jag skulle föreslå att du tar med dig en liten ryggsäck för att ha vatten och något gott att tugga på (läs Snickers). Det blir snabbt långa köer till matserveringarna och sittplatserna är det grym konkurrens om.
Saker som du köper kan du lämn in på speciella "plantgarderober". Det är helt gratis och sköts av elever från en skola. Dricksa när du hämtar ut!
yla
jahaja så blir de tyvärr krock på lördagen till mässan
så dom som skulle ha av min hibbe skriv pm me adress så skickar jag skott
till er
osså måste ni alla fota massor så jag får se er ändå

ha de gött o som sagt skott kommer till er som skriver adressen
Maggan H
JAG KOMMER OXÅ! Och har dottern med! Det ska bli så himla kul att träffa er alla! yahoo.gif
kerstin z5-6
Rek en dra maten vagn , sköna skor o vattenflaska
malin72
jag sätter nog på mig ryggsäcken....jobbigt med tjusig handväska och sen allt annat i händerna sweatingbullets.gif
sen om det är fullt av folk där jag vill kika så svänger jag mig bara snyggt om så dom knockas av väskan och vips så har jag platsen för mig själv tummenupp.gif a0a.gif a0a.gif

och jag längtar nu sååååå mycket smiley_small_hug.gif
Maggan H
Håller som bäst på att packa väskan, tidigt i morron bitti går planet! Yippii! yahoo.gif
wolkenkrabber
^^

verkar vara flertalet som rullar ner redan imorgon! smile.gif
jag ska till att börja packa jag med... bussen avgår redan 06:45 *mutter*
Ophelia
CITAT (Gillan @ 19-03-2007, 08:49) *
Självklart att jag också dyker upp, med Dealer i släptåg , med eller utan påse på huvet coolgleam.gif ninja.gif laugh.gif

Han lämnar väl grejerna i ladan hemma?? giggle.gif
Gillan
CITAT (Ophelia @ 29-03-2007, 18:29) *
Han lämnar väl grejerna i ladan hemma?? giggle.gif

giggle.gif Jadu, någonting ska jag väl ha att säga till om när det gäller den saken hoppas jag sweatingbullets.gif
Lady Hamilton
Hoppas att någon som är på mässan i dag, kommer och rapportera lite för oss i morgon...........
Så vi får lite "förhands tips" santa.gif blush.gif
malin72
ja ni snart är vi där giggle.gif imorrn fredag sen... då smäller det...ujujuj vad jag kommer vara trött i armar och ben...fniss, hoppas dom hinner ikapp mig när jag susar runt a0a.gif a0a.gif
det Merlin skrev lät ju bra tummenupp.gif

ska bli sååååååååååå kul att ses flirting.gif
wolkenkrabber
^^

nu stänger jag av datorn... ev. att jag kan låna bror snors dator en kortis ikväll... ANNARS SES VI PÅ MÄSSAN biggrin.gif

TJAO!
Gillan
Oj, oj, oj, nu sitter Wolken på bussen och titti är där och malin och............Kerstin.......och......jag börjar bli pirrig. Jag ska packas! Och sånt jag lovat bort ska packas! Tänk om jag glömmer nåt!!! Mig själv tex?! Milde himmel! sweatingbullets.gif

Fast om vi bortser från såna petitesser, så åker vi i eftermiddag smiley_small_hug.gif yahoo.gif yahoo.gif

evelina
Ni ska ha så trevligt på mässan allihopa det blir säkert massor av skratt. yes.gif
Handla nu massor så vi andra får se bilder på. biggrin.gif

Hälsningar Hugo och Evelina. smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon