laluna
Hade ju problem med att bara två av ca 40 tobaks frön grodde för ett tag sedan. Testade ju då att så nya frön och nu tror jag bestämt att jag har 60 små tobakar laugh.gif jag behövde 8 stycken till mina balkong lådor giggle.gif fick så jag teg nu!
Sailor Pluto
Vilken trevlig överraskning yaay.gif ! Då får du en tobaksdjungel i sommar shy.gif .
Helen i Piteå Zon 5
Härligt med full pott biggrin.gif Grattis!
malin72
vad skojjigt tummenupp.gif men det löser sig nog ska du se...senare när det är dags att skicka plantor till varandra när vi byter med varann så finns det säkert någon som vill ha lite tobaksplantor i byte med något annat eller så whist.gif
Jonas70
Plantor som man får för mycket av är ju bara att ge bort, eller byta mot andra.
Cathis
Gjorde samma "misstag" med tobak förra året. blush.gif Trodde inte att de skulle gro så bra
som de gjorde. Jag gav bort till både släkt och vänner, trots det fick jag slänga en del -cry-.gif
I år har jag hållt igen lite med tobaken. Vill ju kunna odla många andra fröer i stället. Så är kul yahoo.gif
/Cathis
ewa zon 3
Vad roligt att det grodde så bra den här gången bravo.gif

/Ewa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon