malin72
jo dom r smttingar och jag vet inte om det syns p bilden med dom har riktiga blad en del tummenupp.gif
r det snart dags att omskola dom eller??? mina ver 100 Symphyandra pendula flirting.gif
[attachment=469:blandat_06_296.jpg]
kerstin z5-6
4-5 blad ska de ha ... alla dina vxter kommer att blir klara ung samtidigt -jsses .. du kan ju vara ute o omskola som tur r smile.gif bravo.gif
Helen i Pite Zon 5
Du behver inte ha brttom att skola om dom nnu, det gr inget ifall dom fr ngot fler karaktrsblad yes.gif Vill inte skrmma eller frstra din gldje, men du br veta ifall du inte redan vet frsts att har man en gng haft S.pendula blommande i sina rabatter r den verallt sedan.... men det behver ju inte vara negativt fr det no.gif Det r bara jag som gr mitt bsta varje sommar med att rensa bort alla smplantor..... yes.gif
malin72
ojojojojoj d tur att vissa ska skickas ivg p posten d giggle.gif men den r fin s ni fr lra mig vad jag ska rensa andra r whist.gif yahoo.gif
men tack d vet jag jag vntar blush.gif
Helen i Pite Zon 5
jod, hller med om att den r fin... sen kan man ju frska passa vxterna och klippa bort frstllningar s fort dom bildas yes.gif Man ska inte avst frn ngot man tycker om, vi tycker alla s olika, det som r ogrs fr en r vrdefullt och odlingsvrt fr ngon annan yes.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-03-2007, 22:00) *
4-5 blad ska de ha ... alla dina vxter kommer att blir klara ung samtidigt -jsses .. du kan ju vara ute o omskola som tur r smile.gif bravo.gif

men kerstin ute unsure.gif kommer inte dom sm stackarna f en chock och d d g.gif s varmt har jag det ju inte ute.....inte ens om ngra veckor biggrin.gif vi har ju april vder att vnta oss sleep.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon