malin72
jo dom är småttingar och jag vet inte om det syns på bilden med dom har riktiga blad en del tummenupp.gif
är det snart dags att omskola dom eller??? mina över 100 Symphyandra pendula flirting.gif
[attachment=469:blandat_06_296.jpg]
kerstin z5-6
4-5 blad ska de ha ... alla dina växter kommer att blir klara ung samtidigt -jösses .. du kan ju vara ute o omskola som tur är smile.gif bravo.gif
Helen i Piteå Zon 5
Du behöver inte ha bråttom att skola om dom ännu, det gör inget ifall dom får något fler karaktärsblad yes.gif Vill inte skrämma eller förstöra din glädje, men du bör veta ifall du inte redan vet förstås att har man en gång haft S.pendula blommande i sina rabatter är den överallt sedan.... men det behöver ju inte vara negativt för det no.gif Det är bara jag som gör mitt bästa varje sommar med att rensa bort alla småplantor..... yes.gif
malin72
ojojojojoj då tur att vissa ska skickas iväg på posten då giggle.gif men den är fin så ni får lära mig vad jag ska rensa andra år whist.gif yahoo.gif
men tack då vet jag jag väntar blush.gif
Helen i Piteå Zon 5
jodå, håller med om att den är fin... sen kan man ju försöka passa växterna och klippa bort fröställningar så fort dom bildas yes.gif Man ska inte avstå från något man tycker om, vi tycker alla så olika, det som är ogräs för en är värdefullt och odlingsvärt för någon annan yes.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-03-2007, 22:00) *
4-5 blad ska de ha ... alla dina växter kommer att blir klara ung samtidigt -jösses .. du kan ju vara ute o omskola som tur är smile.gif bravo.gif

men kerstin ute unsure.gif kommer inte dom små stackarna få en chock och dö då g.gif såååååååå varmt har jag det ju inte ute.....inte ens om några veckor biggrin.gif vi har ju april väder att vänta oss sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon