Jag har börjat blogga på ett annat forum och har kommit på att det är riktigt trevligt. Där finns det däremot ingen som är intresserad av vad jag gör i trädgården Jobbet med trädgården skulle verkligen vara roligt att ha på en blogg. Så att jag fattar varför inget blev gjort just den våren... Är det jag som inte fhar hittat funktionen???
Ingemar
16-03-2007, 05:34
Det finns ingen sådan funktion "ännu", men finns det intresse av det så kan vi säkert fixa det.
evely
16-03-2007, 09:54
Fint att du svarade så snabbt! Då får vi se om det finns fler intresserade
aanderss
17-03-2007, 06:32
CITAT (Ingemar @ 16-03-2007, 05:34)
Det finns ingen sådan funktion "ännu", men finns det intresse av det så kan vi säkert fixa det.
ja de hade varit skoj
Storåtjejen
20-03-2007, 07:15
Skulle vara kanon!!! Har iofs en trädgårdsblogg, men det blir aldrig av att jag skriver i den. Skulle verkligen vara trevligt med "allt i ett" eller 2 in 1 eller vad det nu kan heta Att kunna skriva i både forum och blogg utan att behöva "gå" till nåt annat ställe vore inte helt fel
Ingemar
20-03-2007, 14:30
Vi får se om vi kan hitta på nåt, men först ska vi försöka få ut de nya förbättrade albumen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.