evely
Jag har börjat blogga på ett annat forum och har kommit på att det är riktigt trevligt. kompiskram.gif Där finns det däremot ingen som är intresserad av vad jag gör i trädgården -cry-.gif
Jobbet med trädgården skulle verkligen vara roligt att ha på en blogg. Så att jag fattar varför inget blev gjort just den våren... Är det jag som inte fhar hittat funktionen???
Ingemar
Det finns ingen sådan funktion "ännu", men finns det intresse av det så kan vi säkert fixa det.
evely
Fint att du svarade så snabbt! Då får vi se om det finns fler intresserade smile.gif
aanderss
CITAT (Ingemar @ 16-03-2007, 05:34) *
Det finns ingen sådan funktion "ännu", men finns det intresse av det så kan vi säkert fixa det.

ja de hade varit skoj
Storåtjejen
Skulle vara kanon!!! Har iofs en trädgårdsblogg, men det blir aldrig av att jag skriver i den. Skulle verkligen vara trevligt med "allt i ett" eller 2 in 1 eller vad det nu kan heta tummenupp.gif
Att kunna skriva i både forum och blogg utan att behöva "gå" till nåt annat ställe vore inte helt fel rolleyes.gif
Ingemar
Vi får se om vi kan hitta på nåt, men först ska vi försöka få ut de nya förbättrade albumen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon