Full version: Billiga pluggboxar
marskattan
Hejsan hej!

Hittade pluggboxar för 159 kr på http://www.e-bazar.se/ om någon är intresserad. Jag vet ju att det pratats en del om just pluggboxar här... Själv har jag en och är supernöjd med den!
// Agge
160kvm stort hus
Låter toppen!

Men kostar inte pluggboxen typ 149 i affären?

Eller har jag helt fel? Var det 249 kanske?

Vad gick portot på?
ingrid fuxwall
Själv hittade jag ett karlhygge med mängder av sådana där, som det funnits gran eller tall skott i så jag slipper kostnaden i år
Pia L
179:- på plantagen, och då ingår även ett lock så att man får som ett minidrivhus, fast det kanske fanns med på den här med unsure.gif
Lady Hamilton
CITAT (ingrid fuxwall @ 16-03-2007, 22:25) *
Själv hittade jag ett karlhygge med mängder av sådana där, som det funnits gran eller tall skott i så jag slipper kostnaden i år

Jag samlade på mig en 10st av dessa dessa men jag kan inte använd mig av dem thumbdown.gif Hålet i botten är på tok för litet och rötterna på planten vill gärna växa ut genom springorna. Jag började att försöka "såga" bort själva rundlarna i botten men gav upp!! Dt blev för mycket jobb men du kanske har en annan typ? confused.gif

Pia! På Älvsjömässan brukar det finnas erbjudande om typ 3 boxar för 500:- och liknande..........men då gäller det ju att man vill ha 3st eller att man "går i hop" och köper........
Ramoth
CITAT (marskattan @ 16-03-2007, 11:28) *
Hejsan hej!

Hittade pluggboxar för 159 kr på http://www.e-bazar.se/ om någon är intresserad. Jag vet ju att det pratats en del om just pluggboxar här... Själv har jag en och är supernöjd med den!
// Agge

Den sortens pluggbox kostar 169:- på Blomsterlandet och locket är med. 199/189:- på flera andra ställen (Coop tex)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon