Sidor: 1, 2
aanderss
Har ni problem med att logga in där nu
Ophelia
Jepp...vill sig inte alls.
aanderss
CITAT (Ophelia @ 16-03-2007, 17:26) *
Jepp...vill sig inte alls.

bra du är jag inte ensam om de
Tobb
Vaddå, du funkar det jättebra smile.gif Funkade redan bra vid 14taget då jag loggade in första gången smile.gif
Li-e
Ja jag kommer inte in.....*S*....men som bloggare på expressen så är man van och inte komma in där man vill...*S*..ma blir härdad.....dagens moderna teknik smiley_small_hug.gif på er
aanderss
CITAT (Tobb @ 16-03-2007, 17:32) *
Vaddå, du funkar det jättebra smile.gif Funkade redan bra vid 14taget då jag loggade in första gången smile.gif

men loggar du ut nu så är de nog svårt att logga in
anna_rispan
jag vet inte om det är msn som ställer till det men hela intenrte hoppa ur. msn har inte loggats in än men jag ska testa nu
Kajsa i Arvika
Inga problem med att logga in här! tummenupp.gif
Bodenblomman

Jag har också problem med att logga in på messenger.

/ Susanne
Bodenblomman

Jag kollade felmeddelande koden som var 81000306 för mej. Sen skrev jag den och sökte via google, detta kom upp:

Hur rättar jag till felen 81000301 och 81000306?När du loggar in på MSN Messenger kan du få följande felmeddelande:

Det gick inte att logga in på MSN Messenger. Förmodligen har ett problem uppstått med tjänsten eller din Internet-anslutning. Kontrollera att du är ansluten till Internet.
Försök lösa problemet genom att göra följande:

Kontrollera att du är ansluten till Internet.
Kontrollera att du har installerat den senaste versionen av MSN Messenger.
Kontrollera att du har installerat de senaste tillgängliga uppdateringarna för operativsystemet. Om du har Microsoft® Windows® går du till webbplatsen Microsoft® Windows® Update.
Om du har en brandvägg, kontrollerar du att MSN Messenger har full åtkomst via brandväggen. Mer information finns i dokumentationen för brandväggen.
Kontrollera inställningarna för avancerad anslutning i MSN Messenger.

Vet inte om det kan vara till någon hjälp för någon.

/ Susanne

aanderss
CITAT (Bodenblomman @ 16-03-2007, 18:16) *
Jag kollade felmeddelande koden som var 81000306 för mej. Sen skrev jag den och sökte via google, detta kom upp:

Hur rättar jag till felen 81000301 och 81000306?När du loggar in på MSN Messenger kan du få följande felmeddelande:

Det gick inte att logga in på MSN Messenger. Förmodligen har ett problem uppstått med tjänsten eller din Internet-anslutning. Kontrollera att du är ansluten till Internet.
Försök lösa problemet genom att göra följande:

Kontrollera att du är ansluten till Internet.
Kontrollera att du har installerat den senaste versionen av MSN Messenger.
Kontrollera att du har installerat de senaste tillgängliga uppdateringarna för operativsystemet. Om du har Microsoft® Windows® går du till webbplatsen Microsoft® Windows® Update.
Om du har en brandvägg, kontrollerar du att MSN Messenger har full åtkomst via brandväggen. Mer information finns i dokumentationen för brandväggen.
Kontrollera inställningarna för avancerad anslutning i MSN Messenger.

Vet inte om det kan vara till någon hjälp för någon.

/ Susanne

samma har jag med fått
Alexander-VG-zon3
funkar för mig har loggat in och ut två gånger , gick lika fint som det gick igår
Berith
Här är det också tvärnit! rtfm.gif
Fenja
Inga problem här....
Mvh
Fenja
aanderss
CITAT (Fenja @ 16-03-2007, 19:35) *
Inga problem här....
Mvh
Fenja

då har du haft tur
Fenja
cool.gif
Mvh
Fenja
aanderss
CITAT (Fenja @ 16-03-2007, 19:37) *
cool.gif
Mvh
Fenja

jag kulle snacka med en brud där men hon kan inte logga in angry.gif mailade o skrev de
Piccante
CITAT (aanderss @ 16-03-2007, 17:16) *
Har ni problem med att logga in där nu

Jag har problem med att logga in nu fear.gif Varför gör det så nu då? crying.gif
aanderss
CITAT (Markus_H @ 16-03-2007, 19:43) *
Jag har problem med att logga in nu fear.gif Varför gör det så nu då? crying.gif

testa tills du kommer in. de går tillslut
Allis
Jag kommer inte heller in , men det fixar sig nog. sleep.gif
Pjater
Ni som har felkod 81000306 skriv detta ( regsvr32 Softpub.dll regsvr32 Mssip32.dll regsvr32 Initpki.dll ) i kör fältet på start knappen i windows så löser det sej, sök bara på felmeddelandet så hittar ni lösningarna yes.gif
Felicia
Jag har haft samma problem men nu då jag läste detta så tänkte jag prova igen så jag klickade bara på försök igen, säkert 10 ggr och då till sist kom jag in bravo.gif

Ha en bra kväll! /Felicia
lena:-)
felkod 81000314
men det konstiga är att sonen på samma dator kan vara inloggad
wacko.gif
Magdis
Kommer inte heller in
Pjater
För felkod 81000314 så kör ( regsvr32 softpub.dll Wintrust.dll Initpki.dll Rsaenh.dll Mssip32.dll Cryptdlg.dll ) och sen ( regsvr32 Dssenh.dll Gpkcsp.dll Slbcsp.dll Sccbase.dll ) så ska du få rätt filer skulle jag tro....
cic
Pjater.. Jag förstår inte ett ord av vad du säger.. Finns det nåt enklare sätt att förklara?
Tobb
Nu när jag stängde av datorn ett tag och försökte logga in igen så gick det inte -cry-.gif trostar.gif
Pjater
Start knappen som e längst ner till vänster bredvid snabb genvägarna, finns ett alternativ som heter start/run skriv in de filer beroende på felkod där så ska det gå rätt till yes.gif
cic
Aaa, tack. smile.gif
*Stintan*
Jag kunde inte heller logga in efter att jag startat om datorn tidigare ikväll. Det var nog borta några timmar men sen funkade det helt plötsligt igen.
Tobb
Men varför ska man försöka köra .dll filer mer kommandot "kör"??? dunno.gif
Dessutom så har jag inge program som kan köra drivrutinefiler.......
Piccante
På något vänster så fungerar msn helt plötsligt confused.gif kanske pga Pjaters hjälp tummenupp.gif
Tobb
CITAT (Markus_H @ 16-03-2007, 21:48) *
På något vänster så fungerar msn helt plötsligt confused.gif kanske pga Pjaters hjälp tummenupp.gif

Vad gjorde du??? ohmy.gif sos.gif
*Stintan*
Men msn kan faktiskt strula ibland utan att det är nåt fel på den egna datorn.

Inte mycket att göra åt för det kommer ju tillbaka.
Tobb
Nu funkar det helt plötsligt yahoo.gif
faith
Felet beror på msn:s sajt, inte på datorn.
Pjater
Har varit problem över hela världen efter vad jag läst, men det är problem som går att fixas men nu ska det funka för alla...
Kathy
Jag installerade den nya versionen av Msn...sen började programmet krångla.
Det slutade med att jag avinstallerade msn och installerade den äldre versionen igen.
Är det någon av er som har den senaste versionen och fått den att fungera?
aanderss
CITAT (Kathy @ 22-03-2007, 17:47) *
Jag installerade den nya versionen av Msn...sen började programmet krångla.
Det slutade med att jag avinstallerade msn och installerade den äldre versionen igen.
Är det någon av er som har den senaste versionen och fått den att fungera?

jag kär med live messinger msn 8,1 och den fungerar bra men har inte många kontakter på den
Kathy
CITAT (aanderss @ 22-03-2007, 17:48) *
jag kär med live messinger msn 8,1 och den fungerar bra men har inte många kontakter på den

Det kan ju ha med mitt virusprogram att göra förståss........
Nåja, gamla versionen fungerar alldeles utmärkt. yes.gif
*Stintan*
Ehh hur vet du då att den funkar bra??
aanderss
CITAT (Stintan43 @ 22-03-2007, 17:52) *
Ehh hur vet du då att den funkar bra??

jag har ju några kontakter där jag pratar med

CITAT (aanderss @ 22-03-2007, 17:48) *
jag kör med live messinger msn 8,1 och den fungerar bra men har inte många kontakter på den
*Stintan*
CITAT (aanderss @ 22-03-2007, 17:53) *
jag har ju några kontakter där jag pratar med

F´låt jag läste fel o för fort flirting.gif
aanderss
CITAT (Stintan43 @ 22-03-2007, 17:58) *
Förstår inte vad du menar faktiskt. Du skrev att du inte hade några kontakter på den men att den var bra. Sen har du plötsligt kontakter där som du pratar med. Hur ska du ha det?

menar inte så många
*Stintan*
Läste som sagt fel, lätt gjort sorry blush.gif
aanderss
CITAT (Stintan43 @ 22-03-2007, 18:02) *
Läste som sagt fel, lätt gjort sorry blush.gif

ingen fara tummenupp.gif
aanderss
Har ni problem med att logga in där i kväll?
Floppy
Näpp...funkar bra här
aanderss
CITAT (Floppy @ 12-04-2007, 19:01) *
Näpp...funkar bra här

min går inte att logga in på
Pia L
Msn är väl inga problem, men försök att komma åt mailen, där får jag tji.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon