anna_rispan
Ja jag råkade klicka på svar. Där det står hur många svar det är på en tråd. Då poppade det upp en ruta där det står vilka som svarat. Tänk vad jag har missat genom åren!

flirting.gif
LadyG
Aaaah, du är ett geni!!!
Piccante
Var klickar man då???? Fattar ingenting som vanligt confused.gif ser inte ens att det står svar någonstans? unsure.gif
anna_rispan
mellan rubriken o skribenten står det ju siffror som visar hur många svar en tråd har. klicka på den siffran smile.gif
Blomstertanten
CITAT (Markus_H @ 18-03-2007, 20:42) *
Var klickar man då???? Fattar ingenting som vanligt confused.gif ser inte ens att det står svar någonstans? unsure.gif

Du behöver inte känna dej ensam ! unsure.gif Fattar inget jag heller ! blink.gif

giggle.gif thanks.gif
Nu fattar till och med jag ! tongue.gif
Piccante
CITAT (Blomstertanten @ 18-03-2007, 20:47) *
Du behöver inte känna dej ensam ! unsure.gif Fattar inget jag heller ! blink.gif

giggle.gif thanks.gif

blomma.gif Grattis! men det gör inte jag crying.gif
anna_rispan
CITAT (LadyG @ 18-03-2007, 20:36) *
Aaaah, du är ett geni!!!

hehe, tack LadyG....fast jag slant ju bara
Alexander-VG-zon3
CITAT (Blomstertanten @ 18-03-2007, 20:47) *

giggle.gif thanks.gif

jag fattar inte heller
anna_rispan
men visst ser ni hur många svar en tråd har?? det är där ni klickar. den här tråden tex.
Alexander-VG-zon3
huh blink.gif

har klickat på många siffror men ingen ruta kommer upp ....!?
Piccante
Nu gick det upp även för mig duh.gif Men det tar ett tag. Jag trodde det var i öppna trådar man såg svar, inte i översikten över trådarna i en avdelning. Jag är inte bara trög ibland jag läser slarvigt oxå slap.gif
LadyG
CITAT (anna_rispan @ 18-03-2007, 20:51) *
hehe, tack LadyG....fast jag slant ju bara

En genial slantning isf smile.gif
Alexander-VG-zon3
nu har jag med fattat tacktack Markus tummenupp.gif
pejori
jösses!!! man lär sig nått nytt varje dag här naughty.gif giggle.gif bravo.gif
fruberglund
Nu fattar jag också vad ni menar men jag kan inte klicka där... confused.gif blink.gif

Jo, nu funkade det sweatingbullets.gif
Ingemar
CITAT (anna_rispan @ 18-03-2007, 20:33) *
Ja jag råkade klicka på svar. Där det står hur många svar det är på en tråd. Då poppade det upp en ruta där det står vilka som svarat. Tänk vad jag har missat genom åren!

flirting.gif

Du har inte missat så mycket, det är helt nytt, den funktionen fanns inte tidigare biggrin.gif
Gillan
Åhhh, så många nya finurliga finesser det dyker upp hela tiden bravo.gif ........jättekul yes.gif yahoo.gif thanks.gif
anna_rispan
CITAT (Ingemar @ 19-03-2007, 07:14) *
Du har inte missat så mycket, det är helt nytt, den funktionen fanns inte tidigare biggrin.gif

puh!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon