Full version: Trädgårdsprogram
Knappsdala
Har någon av er erfarenhet av Rosenholms trädgårdsdesignprogram? Har länge längtat efter just det där att kunna sitta kulna vinterdagar (och för all del även vårdagar som de är just nu wink.gif ) och liksom frossa i min egen trädgård. Planera och flytta växter och önska nya rara sorter. Är jag bara otålig, eller är programmet svårt. Eller kanske inte svårt men det verkar som att det krävs många timmar framför datorn för att bygga upp det man redan har. För visst måste man väl det för att komma igång?
KURT
CITAT (Knappsdala @ 18-03-2007, 21:49) *
Har någon av er erfarenhet av Rosenholms trädgårdsdesignprogram? Har länge längtat efter just det där att kunna sitta kulna vinterdagar (och för all del även vårdagar som de är just nu wink.gif ) och liksom frossa i min egen trädgård. Planera och flytta växter och önska nya rara sorter. Är jag bara otålig, eller är programmet svårt. Eller kanske inte svårt men det verkar som att det krävs många timmar framför datorn för att bygga upp det man redan har. För visst måste man väl det för att komma igång?

Det finns endel erfarenheter i en tidigare tråd
Knappsdala
Tack, Kurt, för tipset. Inte många nöjda röster ser jag! Ja, rita för hand är kanske ett alternativ... cool.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon