Merlin
Fick ett kuvert av "Maud" innehållande frimärken och en förfrågan om jag har rosa purjo (vilket jag ej har). Hör av dig Maud, du glömde ange din adress. På kuvertet står det "rica hotels".
Hälsningar Merlin/Alexandra
Merlin
Puttar upp tråden-hoppas Maud hör av sig
Alba
Kan tyvärr inte hjälpa dig men jag puttar upp tråden kanske någon läser detta.
Merlin
Tack Alba så snällt av dig thanks.gif Hoppas att mysteriet med brevet får sin förklaring snart cool.gif
Berith
Det kanske är Maudan? yes.gif
Alba
Jag tänkte också på Maudan - kikade i medlemsregistret och där finns ingen Maudan.
Anki på Öland
Hon har bytt nick - fast jag kommer inte ihåg nu till vilket......
ANki
Berith
no.gif Neej finns ingen maudan längre. Men när man söker på inlägg med det "ordet" så hittar man t.ex. Speltips från maudan - om man kollar citatet i andra inlägget - så nu heter hon tydligen Fialotta. tummenupp.gif (Hoppas att det inte var nån hemlis att hon bytt namn?)
Alba
CITAT (Berith @ 21-03-2007, 10:09) *
no.gif Neej finns ingen maudan längre. Men när man söker på inlägg med det "ordet" så hittar man t.ex. Speltips från maudan - om man kollar citatet i andra inlägget - så nu heter hon tydligen Fialotta. tummenupp.gif (Hoppas att det inte var nån hemlis att hon bytt namn?)

OK det förklarar ju saken.
Fialotta
Har inte skickat nåt.....
Alba
Merlin - är du med i fler forum ?

Det kanske är från någon Maud i ett annat forum.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon