Full version: Info om forumet?
evabra
Hej!
Går en kurs för att bli distanshandledare, alltså bedriva kurser mm via nätat. Mycket spännade! I kursen ingår fältstudier av olika gemenslkaper på nätet. Valde självklart nå´t med trädgård. Men... som den novis jag är så har jag inte hittat någon nybörjatinfo om trädgårdforumet. Olika möjligheter osv. Var kan jag hitta så´n info? evab
kerstin z5-6
Här kanske

Intressant -Jag är också handledare på nätet bla .
evabra
Kerstin!
Tack, jag ska kolla infot (heter det så?!). Distanshandledare tror jag på när jag blir mer van med detta medium. Kollade som hastigast din presentation, jag hör nog av mig igen, även om andra frågor än trädgård! evab
kerstin z5-6
Gör det smile.gif
evabra
Nu har jag kollat lite och kommer galant till Trädgårdsforumet - Hjälpfiler när jag klickar på ditt svar Kerstin. Men när jag försöker hitta det från menyn så hittar jag det inte. Är jag knäpp, eller..? evab
Storåtjejen
Allra längst upp till höger har du "Hjälp" där du även har Chat, Kalender, Medlemmar och Sök rolleyes.gif
kerstin z5-6
som sagt .. men jag håller med om att hjälp är lite anonymt ,,
evabra
Tack!
Hittade det faktiskt själv efter att ha varit ine på allt om trägårds forum. Där hittade jag hjälp fortare. Man ska aldig ge upp! evab
Berith
CITAT (evabra @ 20-03-2007, 23:03) *
Tack!
Hittade det faktiskt själv efter att ha varit ine på allt om trägårds forum. Där hittade jag hjälp fortare. Man ska aldig ge upp! evab

"Hittade det faktiskt själv efter att ha varit ine på allt om trägårds forum." g.gif blink.gif crying.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon