Full version: titta i album
jenniepennie
Om jag klickar på en länk till ett album i ett inlägg i forumet kommer det upp en ruta där det står att jag måste logga in, fast jag redan är inloggad... Och när jag försöker logga in mha av den rutan (fast jag redan är inloggad) säger den att det är fel... wacko.gif

Dessutom: Är jag helt kocko, eller hur kommer man åt allas album?? Jag hittar dem inte. -cry-.gif
kerstin z5-6
Under allas signaturbilder -klicka på mitt albumlänken ..
jenniepennie
ok. Det var alltså jag som var kocko smile.gif Jag letade efter nån lista där allas album fanns samlade. Men det kanske också finns?
kerstin z5-6
Antagligen .. men den har inte JAG hittat angel_not.gif
Hr du kollat din petuniatråd på länge förressten rolleyes.gif
Ingemar
CITAT (jenniepennie @ 20-03-2007, 21:01) *
ok. Det var alltså jag som var kocko smile.gif Jag letade efter nån lista där allas album fanns samlade. Men det kanske också finns?

Det finns ingen lista på allas album...än. Men det är på gång + mycket annat nytt med albumen. Om allt går som det ska så är det fixat i början på nästa vecka.
jenniepennie
Ok. Tack smile.gif
Alba
CITAT (jenniepennie @ 20-03-2007, 20:44) *
Om jag klickar på en länk till ett album i ett inlägg i forumet kommer det upp en ruta där det står att jag måste logga in, fast jag redan är inloggad... Och när jag försöker logga in mha av den rutan (fast jag redan är inloggad) säger den att det är fel... wacko.gif

Dessutom: Är jag helt kocko, eller hur kommer man åt allas album?? Jag hittar dem inte. -cry-.gif

Betr. inloggning:

När du loggar in i annat album än ditt eget och får upp den rutan betyder det att innehavaren av albumet har ett privat album och för att komma in där behöver du innehavarens inloggninguppgifter.
Om du tex klickar på mitt album så kommer du inte in. Jag har det privat pga att jag inte har några foton där än...men det kommer .
Berith
Om jag klickar på ditt album Alba (längst ner i din signatur) så kommer jag till mitt eget album. g.gif
Alba
CITAT (Berith @ 21-03-2007, 08:48) *
Om jag klickar på ditt album Alba (längst ner i din signatur) så kommer jag till mitt eget album. g.gif

Jag har stött på detta i några andra album än mitt eget att man måste logga in.

Det verkar ju underligt Berith - vi bollar frågan vidare till Ingemar. Kanske min slutsats är fel.
jenniepennie
CITAT (Alba @ 21-03-2007, 08:45) *
Betr. inloggning:

När du loggar in i annat album än ditt eget och får upp den rutan betyder det att innehavaren av albumet har ett privat album och för att komma in där behöver du innehavarens inloggninguppgifter.
Om du tex klickar på mitt album så kommer du inte in. Jag har det privat pga att jag inte har några foton där än...men det kommer .

Aha! Tack för förklaringen smile.gif
Ingemar
CITAT (Alba @ 21-03-2007, 09:55) *
Jag har stött på detta i några andra album än mitt eget att man måste logga in.

Det verkar ju underligt Berith - vi bollar frågan vidare till Ingemar. Kanske min slutsats är fel.

Jag har fixat det, du hade länkat till albumet, men inte ditt eget utan generellt. De som inloggade i albumen kommer till sitt eget album när man går till: http://www.odla.nu/album/ därför såg det ut som rätt länk för dig till ditt album.

Rörigt att förklara och hela albumgrejen är lite skum, men snart...kommer nåt bättre yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon