Morbid
Jag vill bara tala om..

Att Uppsala Herpetologiska Förening ger ett tillfälle att se och fotografera herptiler. (Reptiler + amfibier = herptiler)

När?: 15:e april, klockan 11:00.
Var?: Vi möts vid Kung Björns hög, Håga i Uppsala.

Richard "Rille" Malmström leder oss på en tur, som förhoppningsvis ger lite herpetologiska upplevelser såsom Huggormar och Snokar i parning..

Bra att ha med sej: Oömma kläder, stövlar, något att äta och dricka, kamera, sin granne eller en kompis.

Länk till karta: Björns Hög, Uppsala

Se även: UHF

Moderator: Om detta inlägg ligger fel, eller är olämpligt ber jag dej flytta eller radera det.

//Miqe (Ordförande, UHF)
amaira
Vad roligt och spännande. Om jag kan så kommer jag nog. Tack för tipset.
Morbid
CITAT (amaira @ 22-03-2007, 07:50) *
Vad roligt och spännande. Om jag kan så kommer jag nog. Tack för tipset.

Det brukar vara riktigt trevligt faktiskt..

Du är så välkommen!!

För all del.. laugh.gif
Morbid
Vill bara påminna om detta trevliga evenemang..

Välkomna allihopa!!

Gossen Ruda
Tack för inbjudan men det blir nog lite långt att resa (46 mil) men annars hade jag kunnat ställa upp. rolleyes.gif

Hoppas det kommer bilder sen här.
amaira
Jag har tyvärr inte en chans att komma denna gång.
Morbid
CITAT (Gossen Ruda @ 12-04-2007, 07:58) *
Tack för inbjudan men det blir nog lite långt att resa (46 mil) men annars hade jag kunnat ställa upp. rolleyes.gif

Hoppas det kommer bilder sen här.

Det kan du vara säker på.. santa.gif

CITAT (amaira @ 12-04-2007, 08:20) *
Jag har tyvärr inte en chans att komma denna gång.

Det var synd. Men det blir säkert fler tillfällen..
Morbid
Jag vet inte om någon härifrån var på exkursionen, men om det var så, så vill jag bara framföra mitt varmaste tack!

Vilken uppslutning!!

Artikel i UNT

Gossen: Jag är ledsen, men jag fotade inte så mycket.. Typ, inte alls. Det vart alldeles för mycket att göra med alla trevliga människor.
Andra bilder kommer en annan dag.. biggrin.gif

Lars-Olof Arvids
Det verkar ha varit en trevlig exkursion! Jag såg årets första huggorm igår. Den fick åka fiskfoderhåv från vägen till en åkerkant, precis som en annan orm här i forumet. smile.gif

Olle
amaira
Oj, så många ni blev! Så härligt att så många var intresserade av att vara med på ormutflykt! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon