Full version: Scandinavium
Gillan
Ja, nu gäller det! I morgon bitti släpps biljetterna till VM i konståkning -08. yahoo.gif Och jag blir väl först på telefon kan jag tänka mig giggle.gif . Det är All event jag ska köpa och det är två prisklasser Guld eller Silver. Och det säger sig kanske självt att Guld är längst ner.

Men vad jag undrar är om det verkligen är garanterat att man ser bäst när man sitter där? Ibland kan det ju vara så illa att man inte alls ser bäst längst ner. Så ni som känner till Scandinavium någorlunda bra, kanske skulle kunna ge mig era åsikter här. Jag misstänker att " längst ner " betyder det gröna fältet. help.gif

Lady Hamilton
help.gif sos.gif help.gif sos.gif
Någon MÅSTE hjälpa Gillan!! NU!!
Elisabeth-Västkustkolonisten
Min sambo säger att han skulle köpa på G eller D

O eller R är också bra, där är pressläktaren och många hedersgäster sitter där.

Elisabeth
Gillan
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 21-03-2007, 21:20) *
Min sambo säger att han skulle köpa på G eller D

O eller R är också bra, där är pressläktaren och många hedersgäster sitter där.

Elisabeth

Åh, tack så mycket för hjälpen smiley_small_hug.gif
ninnisky
Hoppas du fick tag på riktigt bra biljetter smile.gif
Gillan
Japp! Kl. 09.00 i morse betällde jag och betalade min sedan länge efterlängtade biljett yahoo.gif yahoo.gif . Jag tror att jag fick en alldeles fantastisk plats. Sektion R och rad 5. Jag vet att det fanns några av er som höll tummarna. Tack ska ni ha kompiskram.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif

Jag är så glad att jag svävar på moln wub.gif , och skulle kunna ta hela världen i famn smiley_small_hug.gif yahoo.gif

Och nu så återgår jag till konståkningen på TV:n cool.gif

Kathy
Grattis till biljetten, Gillan!! blomma.gif
ninnisky
Grattis och jag glädjs med dig biggrin.gif
aanderss
vad kul

Alba
Åh vad roligt Gillan att det löste sig så bra.

Nu är det bara att börja räkna dagarna ...... 365, 364, 363 .......
anna_rispan
Wohoooo!!!! Härligt Gillan!
O jag o min syster ska sitta o hoppas att några singelbiljetter blir kvar till oss.
Gillan
Tack ska ni ha yes.gif

Alba! Tror det är 361 dagar nu giggle.gif

anna! Håller tummarna för dig och din syrra. De släpper dom biljetterna i slutet av det här året tummenupp.gif
aanderss
kristoffer berndtsson blev nia och sverige får han2 åkare med nästa år
Gillan
CITAT (aanderss @ 22-03-2007, 18:11) *
kristoffer berndtsson blev nia och sverige får han2 åkare med nästa år

Inte vet jag om du såg det med egna ögon aanderss, men det var defenitivt Kristoffers bästa åk någonsin. Helt fantastiskt var det yahoo.gif yaay.gif
aanderss
CITAT (Gillan @ 22-03-2007, 22:21) *
Inte vet jag om du såg det med egna ögon aanderss, men det var defenitivt Kristoffers bästa åk någonsin. Helt fantastiskt var det yahoo.gif yaay.gif

jo jag såg de faktiskt.

vem är 2a i sverige? är inte de någon invandrare? sverige hade ju 2 åkare i em 2006
anna_rispan
CITAT (Gillan @ 22-03-2007, 22:21) *

Jag får nästan storhetsvansinne av att vara svensk när Berntsson åker så bra. Hoppas att han får bra träning så att han tar medaljer snart!!!!
Gillan
CITAT (aanderss @ 22-03-2007, 22:23) *
jo jag såg de faktiskt.

vem är 2a i sverige? är inte de någon invandrare? sverige hade ju 2 åkare i em 2006

Två st som man så där direkt tänker på är; Adrian Schultheiss och Filip Stiller. Båda ska vara bra sägs det. Har dock aldrig haft glädjen av att se dem eftersom vi aldrig haft mer än en åkare med förut. Riktigt spännande tycker jag att det ska bli. tummenupp.gif

CITAT (anna_rispan @ 22-03-2007, 22:23) *
Jag får nästan storhetsvansinne av att vara svensk när Berntsson åker så bra. Hoppas att han får bra träning så att han tar medaljer snart!!!!

Med det åket anna, hade han lätt hamnat bland de fem bästa om han gjort ett bättre kortprogram. Vi får hålla tummarna inför nästa säsong tummenupp.gif ..........Fast idag får vi hålla tmmarna för Lina yes.gif
Berith
Grattis till biljetten Gillan! tummenupp.gif Jag tycker att vi redan nu kommer överens om att du har nån skylt med Gillan på eller nån slags flagga eller nåt så vi känner igen dej i folkhavet. yes.gif yahoo.gif
Lady Hamilton
Vi får väll se till att tipsa henne om snygga SJÄLV LYSANDE kläder i grälla färger som hon kan ha på sig devil.gif
Gillan
laugh.gif bravo.gif Sicken bra ide' Berith! Istället för att ta med mig nån banderoll på " favvoåkaren" så har jag en stooor vimpel med ODLA- loggan på................ cool.gif giggle.gif

Och självlysande kläder................ska bli Ladyn
Berith
Odla-loggan blir toppen!! yahoo.gif

Annars räcker det kanske att kolla efter en hysterisk tjej på första parkett. crazy.gif
Lady Hamilton
Och i pannan skall det vara en stort GILLAN som vi alla ser när Tv-kamerorna zomar in just dig....... yahoo.gif
Gillan
OK! tummenupp.gif Ni får påminna mig i januari nästa år, så att jag hinner förbereda mig a0a.gif
aanderss
CITAT (Gillan @ 23-03-2007, 06:48) *
Två st som man så där direkt tänker på är; Adrian Schultheiss och Filip Stiller. Båda ska vara bra sägs det. Har dock aldrig haft glädjen av att se dem eftersom vi aldrig haft mer än en åkare med förut. Riktigt spännande tycker jag att det ska bli. tummenupp.gif
Med det åket anna, hade han lätt hamnat bland de fem bästa om han gjort ett bättre kortprogram. Vi får hålla tummarna inför nästa säsong tummenupp.gif ..........Fast idag får vi hålla tmmarna för Lina yes.gif

mm adiran var de nog jag tänkte på
Elisabeth-Västkustkolonisten
Snälla ni, ni får inte se Gillan på TV. Hon sitter på läktaren under kameran.

Kameran fotograferar på andra sidan.

Gillan la ju in en plan från Scandinavium. Och där ser ni ni pressläktaren/Kameran

Om jag nu har gjort några besvikna så får jag väl be um ursäkt, men tittar på bilden från Scnadinavium. Kameran tar alltid bilder mittemot

Grattis Gillan, vad roligt att det gick så bra med biljetterna

Elisabeth
*Stintan*
Äsch kameran kommer säkert att riktas mot Gillan ändå för hon kommer att se så rolig ut så kameragubbarna kan inte låta bli yes.gif yaay.gif whist.gif
Gillan
Hmm g.gif , bra att du sa det Elisabeth, men om " de där" tokstollarna får som de vill, så kommer nog kameran att göra ett extravarv för att göra dem till lags ninja.gif giggle.gif

Biggan_
Grattis Gillan! blomma.gif
Så roligt att din dröm nu går i uppfyllelse, fast det blir drygt att vänta ett helt år! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon