Full version: Grand Canyon Skywalk
Castea
DN:s artikel

Officiell hemsida

Inget för höjdrädda. -fear-.gif

Själv skulle jag vilja prova.
Kajsa i Arvika
Jag hänger också med!! smile.gif Hoppas de har byggt det stadigt!
Malvia

Nej tack!

Får svindel bara av att titta på bilden.
blink.gif
Alba
Jag är såå höjdrädd men brukar utmana mig själv - kan inte låta bli.

Har besökt Tammerfors där Nordens högsta utsiktstorn fanns (i alla fall på den tiden)
Jag skulle bara upp -- genomsvettig med tårar i ögonen åkte jag upp. När jag kom upp tyckte jag att hela tornet svajade - fruktansvärt, men jag skulle i alla fall prova.

Om jag fick möjlighet skulle jag kanske prova även där.
olgak
Det skulle jag inte våga.
faith
Jag är väldigt höjdrädd, men samtidigt så tycker jag om att utmana den rädslan. Så jag skulle definitivt vilja prova om jag vore där på besök. Jag skulle skaka som en asplöv, men nog genomföra det ändå.
Kathy
Men, så läckert!!! tummenupp.gif
Piccante
jag skulle garanterat vända efter att ha gått ut en dm från dörren! Hoppas att man får det om det om provar. Så man inte måste gå hela vägen runt ut från ena dörren och in i den andra när man har betalt inträde?
ninnisky
Det hade jag hängt med på tummenupp.gif (tror jag)
kristerh
jag skulle inte heller våga gå ut, har värsta höjdskräcken, och dessutom är det glasgolv...
lisan
Jag säger bara en sa: aldrig i livet!!!!!!!!!! Hu
Kathy
CITAT (kristerh @ 22-03-2007, 12:26) *
jag skulle inte heller våga gå ut, har värsta höjdskräcken, och dessutom är det glasgolv...

Är det g l a s g o l v ???
*Gulp*...............crying.gif
Castea
CITAT (Alba @ 22-03-2007, 11:17) *
Jag är såå höjdrädd men brukar utmana mig själv - kan inte låta bli.

Har besökt Tammerfors där Nordens högsta utsiktstorn fanns (i alla fall på den tiden)
Jag skulle bara upp -- genomsvettig med tårar i ögonen åkte jag upp. När jag kom upp tyckte jag att hela tornet svajade - fruktansvärt, men jag skulle i alla fall prova.

Om jag fick möjlighet skulle jag kanske prova även där.

Jag har varit upp i Sears Tower i Chicago, som på den tiden jag var där var världens högsta byggnad. Jag tyckte också att hela tornet svajade, men var mer orolig för hissfärden upp. Hellre höjder än instängd i hiss.

Gran Canyon har jag besökt, och tror att detta nya upplevelsesätt också skulle vara väldigt läckert.
Alba
CITAT (kristerh @ 22-03-2007, 12:26) *

Glasgolv -fear-.gif no.gif

Får man ändra sig --- jag som inte vågar gå på en gångbro över E4 i Sundsvall pga golvet är av galler. giggle.gif
En vanlig liten gångbro --- den utmanar jag inte.
kristerh
CITAT (Alba @ 22-03-2007, 13:14) *
Glasgolv -fear-.gif no.gif

Får man ändra sig --- jag som inte vågar gå på en gångbro över E4 i Sundsvall pga golvet är av galler. giggle.gif
En vanlig liten gångbro --- den utmanar jag inte.

du får ändra dig giggle.gif
såg en bild i en tidning att de som gick ut måste ha speciella strumpor på sig så inte "golvet" blir repigt, fast jag vet inte om det nu var glas eller plast men genomskinligt var det, och det är väl det som är vitsen att se neråt...
Malvia
Undrar om det är glas i räckena också eller är det bara räcken?

Huuu..... hoppas inga små barn får tillträde där!
no.gif
RibesRubusVitis
Tycker möjligen att det verkar ganska dyrt för en så kort promenad. Men jag gick häromåret på glasgolvet i CN Tower i Toronto, betydligt högre än Eiffeltornet. Lovar att man gick FÖRSIKTIGT.
Farmor
Aldrig i livet, inte ens krypande skulle jag ge mig ut på den bron! sick.gif no.gif fear.gif
Kathy
CITAT (kristerh @ 22-03-2007, 13:32) *
du får ändra dig giggle.gif
såg en bild i en tidning att de som gick ut måste ha speciella strumpor på sig så inte "golvet" blir repigt, fast jag vet inte om det nu var glas eller plast men genomskinligt var det, och det är väl det som är vitsen att se neråt...

Läste att det var pansarglas.
Borde inte pansarglas klara sig från repor av skor?
Whiskuchi
Jag vet inte om jag skulle våga. Det är lätt att sitta här i tryggheten bakom datorskärmen och tro att jag skulle klara det, men om man väl hamnar där...
å andra sidan brukar jag ha svårare för lite mindre höjder, är det extremt högt fattar jag inte att det är på riktigt giggle.gif
sqrulan

Jag sulle då lätt gå ut där och hoppa
och stampa,jag vet att det inte är
farligt att dö..........
Whiskuchi
CITAT (sqrulan @ 23-03-2007, 04:58) *
Jag sulle då lätt gå ut där och hoppa
och stampa,jag vet att det inte är
farligt att dö..........

Jag vet också att det inte är farligt att dö, men jag är inte så dum så jag utmanar ödet för det wink.gif
Gillan
Oj,oj,oj......Jag brukar vara mer än lovligt envis, men med handen på hjärtat.....Nej, nej,nej, detta skulle jag aldrig fixa. Tillhör också dem som får svindel " bara " av att titta på bilden sick.gif fear.gif ( så har det inte alltid varit. Det bara hände för ca 20 år sedan dunno.gif . Innan dess var jag mer vild än tam vad det gällde höjder shy.gif )
kristerh
CITAT (Kathy @ 22-03-2007, 18:40) *
Läste att det var pansarglas.
Borde inte pansarglas klara sig från repor av skor?

det kanske är någon "snikvariant" det kanske är vanligt fönsterglas ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon