anna_rispan
Nyheter

Jag ska köpa tophat!! som jag saknat den glassen. o magnum med kaffesås låter gott.
sommar!! skynda dig hit!! smile.gif
Malvia

Pepe och Solero ska jag prova i sommar! tongue.gif
Piccante
Tycker inte om GB´s glass egentligen men en Pepe ska jag prova. Gillar lakritsglass tongue.gif
Alba

Pepe och The Simpsons måste jag nog testa mmmmmmm
Sailor Pluto
Måste prova Solero-glassen wub.gif !
aanderss
föredrar åhus glass eller engelhols galss
anna_rispan
jaha, vad trevligt. har de också nyheter i år?
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 22-03-2007, 17:39) *
jaha, vad trevligt. har de också nyheter i år?

inte vet jag. de sälje inte på min ort i skåne. här är de nästan bara gb men någon har även sia med
ljusblo
Jag har redan provat pepe... whist.gif
Merlin

Solero och lakrisglassen ska provas smile.gif
anna_rispan
ja, jag skulle nog kunna tänka mig att prova allahopa. fast inte på en o samma gång alltså. wink.gif
Whiskuchi
Jag provade Pepe idag wink.gif
Min dom: lakritsöverdraget var himmelskt. Resten... ptja, sådär. Lakritsbitarna i glassen smakade inte mycket, och jag blev inte begeistrad över själva glassen heller..
synd att de tog bort Black Fire, DEN var god.
faith
Jag älskar lakritsglass så en Pepe måste inhandlas och, förhoppningsvis, avnjutas. De båda nya Magnum-glassarna måste också självklart provas.
AnitaO
Det var diskussion om en av dom nya glassarna på Nyhetsmorgon.
GB kritiseras för att konservera könsrollerna när dom tillverkar en rosa glass med pärlor på som heter "Girlie".
Berith
CITAT (AnitaO @ 23-03-2007, 03:23) *
Det var diskussion om en av dom nya glassarna på Nyhetsmorgon.
GB kritiseras för att konservera könsrollerna när dom tillverkar en rosa glass med pärlor på som heter "Girlie".

Jag tror att fru O har missat en tråd - en glasstråd till - whistling.gif kompiskram.gif
niklaswik
TopHat är underbar. Barndomsminnen till tusen.

Men priset.... 13 kronor för en så ynklig liten strut är inte dyrt, det är ocker...
karjo
Testade Pepe idag och är inte speciellt imponerad... För lite salt!

Ser fram emot jordgubbssandwich som nästa test, den var ju dessutom lågkalori tror jag, det är ju inte fel. smile.gif
Castea
Jag ska prova nya Solero-glassen. Har gillat de andra Solero-glassarna också. Fräscha och läskande. Äter annars sällan pinnglass - gillar inte denna späckning med chokladbitar, nötter, chokladöverdrag, osv. Det blir i min smak för sött och mäktigt.
zaaritha
Tacka vet jag Klings glass! bravo.gif
malin72
ja pepe är ett måste att prövas....och sen är jag ju glad över top hat bravo.gif
Whiskuchi
Vad besviken jag blev sad.gif
Köpte en TopHat idag, och... nej, den smakade nästan ingenting. no.gif
anna_rispan
nej vad trist!!! var det för lite grädde i glassen eller för lite vanilj? eller vad var det??
Whiskuchi
För lite av allt wink.gif Eller så har jag bara glorifierat den i minnet, den kanske var såhär smaklös när jag var liten också? flirting.gif
anna_rispan
CITAT (Whiskuchi @ 24-03-2007, 17:15) *
För lite av allt wink.gif Eller så har jag bara glorifierat den i minnet, den kanske var såhär smaklös när jag var liten också? flirting.gif

det kan nog vara så...hmmm jag får lov att prova jag med o tala om vad jag tyckte...
aanderss
topp haten gillar jag bäst
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon