marskattan
En halvtimme efter mailet om erbjudandet skickats ut så hade mina fingrar knapprat hej vilt på tangentbordet och jag ska inom kort bli ägare till nya underbara växter!!!

Så jag säger HURRA för att jag fick en sådan bra start på dagen, för vem blir inte glad av fina billiga blommor?

Perenn erbjudande från Odla
Helen i Piteå Zon 5
Ja, det är inte klokt vad snabbt fingrarna kan jobba ibland biggrin.gif mina jobbade på med tangenterna för drygt 400:- sos.gif fast jag vet inte riktigt hur det gick till g.gif
Eleanor
Tänk, mina fingrar gjorde också likadant g.gif
Klickades på en massa men slutade med att jag sansade mig tog bort en hög med växter & beställde de 3 pionerna.
ÄLSKAR PIONER!!!
Anki V
....och jag skyndade mig att radera mailet! Jag har nog svårt att hitta plats till allt som jag sått fear.gif

Rabatter är för mig är något jag måste ha för att göra av frösådderna nån´stans (tror jag) g.gif

/Anki
Ophelia
Alltså altså....herregud jag har ingen trädgård men ska beställa ändå blush.gif
Ung_trädgårdsfantast
Går det att beställa till Finland också..? confused.gif
Lill Kaja
ARGHH!! Hvorfor i hel... har vi ikke postadresse til sommarstugan!!! Grrr!!

Dette kan man jo rive seg i håret av!!

Om det bor noen i Eda/Charlottenberg send meg gjerne en pm.... -cry-.gif
titti49zon6
sos.gif Erkänner jag slant lite med fingrarna på tangentbordet help.gif
Ramoth
Hittade också godbitar .... men dröm om min förvåning när jag lyckades överraska mej själv och hålla fingrarna i styr med hjälp av mutan att jag ska till Örebro i morgon - å vem vet vad jag kanske hittar där .... men när jag kommer hem ... crazy.gif
malin72
jag såg det igår när det kom men har nu glömt det tills mässan är gjord whist.gif blev inte ett dugg påmind nu slap.gif
men jag ska hålla mig crazy.gif rtfm.gif sos.gif
marskattan
CITAT (Ung_trädgårdsfantast @ 23-03-2007, 17:41) *
Går det att beställa till Finland också..? confused.gif

Denna infon hittade jag på deras hemsida: "Vid utlandsbeställningar kontakta butiken@odla.nu för information om fraktkostnad och leverans. " - Hoppas det kan vara till hjälp!
kerstin z5-6
jag avstod .. så ståndaktig sååå

Att datorn gjort en beställning på rosor idag är faktiskt inget jag har makt över angel_not.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-03-2007, 22:26) *
jag avstod .. så ståndaktig sååå

Att datorn gjort en beställning på rosor idag är faktiskt inget jag har makt över angel_not.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif men ohmy.gif kom på en sak...hur ska det gå att hålla fingrarna i styr efter att ha lyssnat på rosföredraget sen då help.gif whistling.gif
kerstin z5-6
Kommer kanske att gå dåligt -datorvirus smittar ..
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-03-2007, 22:48) *
Kommer kanske att gå dåligt -datorvirus smittar ..

dunno.gif ja jag vet då inte hur jag ska klara mig från smittan...har ju faktiskt känt mig rätt lätt smittad och sjuk sen jag hittade hit sos.gif a0a.gif
titti49zon6
Datavirus är farligt sick.gif , men det ROSVIRUS help.gif som Kerstin sprider är ännu farligare crazy.gif -cry-.gif whist.gif
Ung_trädgårdsfantast
Ok tackar!! smiley_small_hug.gif thanks.gif
Kamilla z 7
Nix pix kunde inte hålla fingrarna i styr whist.gif
fattar inte varför...det blev en(hel)del...tur att maken inte ser,annars så rtfm.gif men det är bara att vara cool coolgleam.gif och förneka all inblandning...tur han jobbar om dagarna när paketen kommer sweatingbullets.gif
Kajsa i Arvika
Från det att jag fick mejlet tog det ca 2 min att bli 400kr fattigare!!! ranting.gif devil.gif

Tror att det måste vara nytt rekord för min del! whist.gif
MB1965
tja... jag köpte inteting alls...

Bortsett från detta då biggrin.gif

2 Alpmartorn 'Blue Star'
2 Fingerrodgersia 'Elegans'
1 Hosta 'Abiqua Drinking Gourd'
1 Hosta 'Pilgrim'
2 Kinesisk smörboll 'Golden Queen'
2 Kungsnäva
2 Rudbeckia 'Green Wizard*

Oopsss---- smiley_small_hug.gif
lilla mamma
Du med sommarstuga i Eda/charlottenberg: Det är en tjej som bor i Arvika här, vänta ska hitta henne bara så kommer namnet i pm
lilla mamma
Du se ju själv att Kajsa bor där, hör med henne. Jag bor i fel ände av Värmland annars hade jag hjälpt dig
Aries
Ja jösses. Jag knappade ihop över 1000:- på några minuter och lyckades ångra mig i sista stund. Raderade därefter mailet. För jag ska ju SÅ perenner har jag bestämt, inte handla färdiga plantor! *tittat strängt på mig själv*
Lill Kaja
Takk snille dere! Kajsa har tatt kontakt:)

Klem Kaja
fruberglund
Jag har fått erbjudandet men tänker inte köpa nåt...jag är stenhård på det nu...det blir inget nytt nu. Dels så har jag sått så mycket sen så ska jag inte förhasta mig i år utan gräva mina rabatter först så jag inte gör samma misstag som innan och står där med ett gäng plantor jag inte vet vart jag ska plantera giggle.gif

Sorry Odla men nästa år blir det nog desto mer istället så glöm inte skicka mig erbjudandet då naughty.gif
renate
Jag hade fingrarna rätt bra i styr,men köpte alla dagliljor,5 tror jag det är.Jag grävde ja upp alla dagliljor i höstas för at blir av med all kvickrot som växte i dem,så nu vill jag ha lite nya sorter,hade bara de brun/gula där.Såg inte att det fanns pioner,vilken tur men ska titta.....bara titta på dem.
Cathis
Jaha, så har jag också ramlat dit. Kunde inte låta bli att kolla
erbjudandet en gång till fast jag lovat mig själv att inte göra det naughty.gif
Gissa vad som hände, fingrarna rusade iväg av sig själva och vipps hade
jag handlat för över 300 kr, både dagliljor och pioner. slap.gif

Hur förklarar man detta när växterna kommer blush.gif

Då får man gräva nya rabatter igen sweatingbullets.gif crazy.gif
/Cathis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon