Ciczi
Trots att fönsterkarmarna är överfulla redan så har man svårt att hålla fingrarna i styr... whist.gif Jag som har dille på Hibiskusar kunde ju inte låta bli att köpa en när jag var i affären blush.gif (den kommer från ett företag som sammarbetar med Graff driverier i Danmark och de har urtjusiga hibbar...wub.gif) Bilder.
I länken kan man se bilder på en av de jag har köpt, eftersom den var omärkt på krukan men märkt med driveriet så vet jag att det är en av dessa jag har köpt... Men vilken? Den som väntar på något gott...!

Ciczi
sp odlare
CITAT (Ciczi @ 24-03-2007, 08:25) *
Trots att fönsterkarmarna är överfulla redan så har man svårt att hålla fingrarna i styr... whist.gif Jag som har dille på Hibiskusar kunde ju inte låta bli att köpa en när jag var i affären blush.gif (den kommer från ett företag som sammarbetar med Graff driverier i Danmark och de har urtjusiga hibbar...wub.gif) Bilder.
I länken kan man se bilder på en av de jag har köpt, eftersom den var omärkt på krukan men märkt med driveriet så vet jag att det är en av dessa jag har köpt... Men vilken? Den som väntar på något gott...!

Ciczi

Vart handlar man om man vill ha en av dessa???
Ciczi
Jag fick fatt på min godbit på MAXI i trelleborg (av alla ställen att handla blommor) biggrin.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon