Full version: Skylten är klar
Bodenblomman
Nu är skylten klar. Jag lovade att visa den när den blev färdig.

Texten blv lite tråkig men den duger att hänga upp på dörren in till mina sådder i häbret.

[attachment=790:Februari_2007_032.jpg]

Jag målade också en skylt och satte fast ena termometern på.

[attachment=791:Februari_2007_043.jpg]

/ Susanne
vickeva
Gulligt
marskattan
Kanonfina! Dom ser riktigt proffsiga ut!
Kamilla z 7
Så fina!
Var har du hittat mallen till fjärilstjejen,eller är det egen fantasi?
Dom var jättesöta!!!
kerstin z5-6
Fint! smile.gif
Alba
Åh så fina skyltar - så duktig du är.
Penstemon
Vad snygg skylt. Du har ju talang, önskar att jag skulle kunna måla så där. flirting.gif
Bodenblomman
CITAT (Kamilla z 7 @ 27-03-2007, 19:16) *
Så fina!
Var har du hittat mallen till fjärilstjejen,eller är det egen fantasi?
Dom var jättesöta!!!

Så bra fantasi har inte jag tyvärr! De finns som stämplar på panduro. Jag ritade av de från nätet.

/ Susanne

smile.gif smile.gif smile.gif

CITAT (Penstemon @ 27-03-2007, 19:59) *
Vad snygg skylt. Du har ju talang, önskar att jag skulle kunna måla så där. flirting.gif

Försök för jag har också sagt att jag inte kan men med lite övning så kan nog de flesta. Jag har alltid trott att jag inte ens kan rita en streckgubbe med keps.

/ Susanne
Gåsis
Tråkig text är inte lika med dålig text säger min man som jobbar med reklam. Din skylt är lättläst och tydlig. En sådan kan du vara stolt över. Jättefin säger jag som inget förstår...

/Åsa
Betty
Fint! tummenupp.gif
Bodenblomman

Vad roligt att ni tycker om min konstnärliga sida. tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Eftersom vi har så mycket snö kvar och det kliar som bara den i fingrarna att så mer fröer så försöker jag hitta lite andra projekt som har med trädgård att göra, för att inte så för tidigt som jag gjorde förra året. Nu håller jag på att måla en lerkruka som står upp och ned i fatet. I den ska jag ha en snörboll så att det bara är att dra ut snörändan och klippa den bit man behöver utan att hela bollen sticker iväg. Jag håller också på att måla en hängare av trä där jag kan hänga diverse saker på. Ni ser vad jag försöker fördriva tiden med för att inte slänga ner alla frön i jorden NU.

Jag kan visa bilder senare!

Vore kul om någon annan vill visa sina "små projekt" såhär innan säsongen.

/ Susanne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon