Full version: Karin i Småland!
Helen i Skåne
Hörrni alla!
Kolla in Karin i Smålands sajt, jättefin! laugh.gif Härlig trädgård och UNDERBARA katter! wub.gif Bilden på pelagonernas barnkammare är sanslös! wacko.gif Vilket jobb du har Karin, så himla roligt att se! Oj så många utropstecken det blev här nu då... smile.gif Men kolla ni andra också!

Helen i Skåne
Karins hemsida
yla
CITAT (Helen i Skåne @ 14-11-2002, 19:39)
Hörrni alla!
Kolla in Karin i Smålands sajt, jättefin! laugh.gif Härlig trädgård och UNDERBARA katter! wub.gif Bilden på pelagonernas barnkammare är sanslös! wacko.gif Vilket jobb du har Karin, så himla roligt att se! Oj så många utropstecken det blev här nu då... smile.gif Men kolla ni andra också!

Helen i Skåne
Karins hemsida

håller med vilken barnkammare !!!!!
härligt de måste bli många pelargoner rolleyes.gif smile.gif
Ina
Jag önskar att mitt hus var större!!!! biggrin.gif
Jag vill också ha så många pellisar!
Ruth
När jag såg alla fuschior blev jag alldeles glad, de har ett speciellt plats i mitt hjärta. Jag kommer ursprunglien från England och när jag var liten bodde vi brevid en äldre dam som hade en prunkande trädgård. Jag fick leka hos henne och vi spenderade tid i hennes trädgård, hon hade stora fuschior buskar, ballerina blommor som hon kallade dem, jag fick vara en liten ballerina och skutta omkring rolleyes.gif det var roligt.

Ruth
Mariann
VILKA GOSIGA KATTER!
Karin i Småland
Vad roligt att ni tycker om min sajt biggrin.gif tänk om man kunde lära sig det tekniska så man kunde uppdatera den själv också wink.gif för jag har så mycket nytt att vilja dela med mig av till er... nya rabattprojekt som blivit gjorda under denna sommaren bl.a. Håll utkik...det kommer bara jag lyckats få gubén min att få tid å sätta sig vid datorn så wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon