Full version: Borås
rabalder
Vi ska till Borås i helgen på trädgårdsutställning. Är det någon mera som ska dit? rose.gif
Senast vi var där var det kattutställning. Roligt både med trädgård och katter! Vi bor så bra att våra, inte fertila katter får vara ute med oss i trädgården!
Piccante
Går och funderar på det till och från men har inte bestämt mig än. Dels krockar mässan med en annan mässa som är på hemmaplan och dels så var jag inte så imponerad när jag var på Hem och trädgård i Borås första gången. Sen vet inte jag om mässan har blivit bättre sedan dess? Har inte varit där på några år nu.
Fenja
Ina, som inte är aktiv på Odlaforumet kommer att stå i hoyamontern och jag tror att det kommer att vara rätt informativt i största allmänhet så jag vågar nog rekommendera ett besök!!
Mvh
Fenja
Sylvia
Hem & Villa med trädgård + fotomässa finns i Jönköping till helgen, det är dit jag ska. Om jag hinner kan jag kanske stanna i Borås också.
Monica M zon 4
Det brukar inte vara mycket blommor på mässan. Rångedala och några specialinriktade (typ hoya) föreningar brukar vara de enda blomförsäljarna. Förra året var det mycket inredning, kök och trädgårdsanläggning. Jag tycker mässan är värd ett besök.

I år kommer jag dock inte att åka dit eftersom jag åker till Stockholm om några timmar och ska gå på Älvsjömässan hela fredagen! yahoo.gif
Airamya
Jag ska inte heller dit. Ska på sten o mineralmässa i Göteborg istället.
Piccante
CITAT (Airamya @ 29-03-2007, 09:45) *
Jag ska inte heller dit. Ska på sten o mineralmässa i Göteborg istället.

Åh ranting.gif är den mässan nu oxå! Då är det tre på en gång som är intressanta Markmässan hemma, Hem&trädgård i Borås och Sten& mineral i Göteborg. Tror Borås får utgå i år igen?
Airamya
Jepp. Stenmässan är lördag 10-17, söndag 10-16 i Friidrottens hus (som vanligt).
Kul att höra att det finns nån mer här som gillar stenar smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon