Det verkar inte vara många som läser i avdelningen resor och trädgårdsevenemang? sätter därför in denna här också.
Hur många ska dit? om allt bara funkar som det ska så kommer jag dit på lördagen den 21 april. jag hoppas verkligen att jag ska kunna ta mig dit.

Vore kul att få träffa så många odlaiter som möjligt då förstås.
Om jag ska dit är ett jättestort ? men jag hoppas.
Jag är inbokad på en kurs i Stockholm dagarna före och är inte hemma här i Sundsvall förrän efter kl.23 på fredagen.
Kan jag på något sätt få någon annan att åka på kursen så kommer jag men det är tveksamt.
/Anki V
Jag skulle också jättegärna åka. Förra året var vi på väg med det strandade på magsjuka. I år är jag på vårdstämma dagarna före. Men kanske kanske orkar jag. Skulle vara riktigt roligt.
/Åsa
Hoppas du kan komma Anki!

För min del ser det ganska ljust ut hittills...verkar som om maken har ledigt den dagen o "bara" behöver skriva predikan inför söndagen då. Jag hade tänkt ta med hela familjen till Umeå och så får de stjälpa av mig vid mässan och åka vidare till nån släkting eller vän i stan.
Anki, vill du ha chafför så att du kan sova på vägen upp så kan vi samåka.
CITAT (Pia L @ 29-03-2007, 17:27)

Anki, vill du ha chafför så att du kan sova på vägen upp så kan vi samåka.
Va snällt av dig att erbjuda samåkning.....

men måste jag åka på kursen så blir det ingen mässa för mig. Det blir för jobbigt. Hade det varit i Älvsjö då kanske....

när man ser utbudet av utställare så förstår man att den här mässan bra mycket mindre än de man kan se södeut. Och det rotäkta kanadensarna har jag ju upptäckt att de finns bara några mil härifrån (på vägen upp till sommarstugan)
/Anki
Agneta z5-6
30-03-2007, 10:52
Brukar alltid åka dit - men fredag gäller för mig.//Agneta
Helen i Piteå Zon 5
30-03-2007, 15:29
Japp! Fredag gäller även för mig
Agneta z5-6
30-03-2007, 21:37
Va´jättekul Helen, vi kanske träffar på varann //Agneta
När jag läser om utställare på hemsidan verkar det vara lite växter och mycket annat.
Vad säger ni som varit där ?
Lisbeth zon2
01-04-2007, 17:57
Rosenföreningen är i Helsingborg den dagen.
Lady Hamilton
01-04-2007, 18:42
Lördagen blir det för mig. Växter finns i massor men typ bara ett ställe för varje sort sedan är det en del föreläsningar också Helt klart värt att besöka Men kan naturligtvis INTE jämföras med Älvsjömässan Kan även meddela att börssen brukar vara TOM när jag åker där i från
Agneta z5-6
14-04-2007, 07:58
Snart mina gó vänner - är mässan snart här.........
Lady Hamilton
14-04-2007, 08:52
Ja jag åker upp tidigt på Lördagas morgonen och kommer nog att vara där från de öppnar å långt in på dagen. Är det någon som är intresserad av att träffa mig kan den PM:a sitt mobilnummer så får den mitt Eller så bestämmer vi en tid och träffas på så vis.
Trädet (ZonV)
14-04-2007, 09:17
Fredag för mig, ska fara på kurs under helgen...
Salomo ska dra med familjen ut på mässa på lördagen också. Eftersom vi bygger hus nu under 2007-2008 så blir det till att anlägga en trädgård från grunden och då hänger även hustrun med, annars hade jag fått gå själv eller med lilla dottern möjligtvis =) Tänk på att ta med kontanter allihopa, då ingen bankomat finns i närheten!
Shoppa friskt!
/Salomo
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.