Full version: Växthus klubben
krellus
Jag och frugan var på trädgårdsmässan igår och såg till så att vi blev med växthus.

En "Paviljong" och en "väggmodell" blev det. Ska blir kul...
skogstroll
jaa jag fick mitt igår också! jag kan knappt bärga mig! w00t.gif
frugb
Hej på er!
Får mitt vecka 17! Ska bli underbart kul. 14 kvadrat i aluminium med klarglas.

Härligt att dela glädjen över ett eget växthus!
Eva i Höga
Grattis ni som blivit med växthus!!! Jag är riktigt avundsjuk, vill så gärna ha ett också men har inte råd nu. Men så småningom ska nog jag också komma med i klubben.
Kamilla z 7
Välkommen till klubben kompiskram.gif
Om ni tror att ni inte kan bli gladare nu så kan jag bara säga....när det står där,färdigbyggt så är det som att gångra den lycka ni känner nu med 100 yahoo.gif
jakob
yahoo.gif har också beställt växthus ifrån Willab, 12,5 kvadratmeter,, kommer vecka 18,, unsure.gif och då är allt detta om växthus bra att läsa,, dunno.gif jag är en glad nybörjare..

jag läser och funderar,, isolera golvet eller ej?
g.gif behövs det i zon 1,, gräva ner kan jag nog ej, vi måste nog fylla på uppåt, eller fästa i berget?
krukor, med vatten magasin eller dränerings hål, rinner det ut på golvet då,,
frost vakt?

En miljon undringar spökar i mitt huvud d010.gif drömmer tom om det att de blåser sönder,, crazy.gif

än har vi inte fått hit fyllnads massa,, så jag tror inte vi har det på plats denna säsongen,,

men det blir nog bra,, och då blir jag väl en salig växthus ägare,,det har ju varit en dröm länge.
[attachment=969:Bild_012__Small_.jpg] gläds åt våren, magnolian blommade inne i Karlshamn idag, och de japanska körsbärsträden[attachment=968:Bild_001__Small_.jpg],,och inne min vackra hibiskus, som syrran skulle slänga..nu blommar den