vickeva
30-03-2007, 11:18
Hej
Förr hade jag alltid bokmärke på "nya inlägg" så att jag bara klickade där och fick se allt nytt som tillkommit sedan sist. Men det går inte längre. En eller två dagar kan man komma åt sidan via den länken, med sedan går det inte, hur kommer det sig??
vickeva
11-04-2007, 20:27
Puffar lite för denna fråga som jag inte fått svar på..
Ingemar
12-04-2007, 06:06
Knepigt att förklara, men om du kollar adressen när du klickat på "nya inlägg" ser du att den är hur lång som helst och innehåller en massa sökparametrar som är aktuella precis när du klickar på länken och efter ett par dagar fungerar länken inte längre.
Länken för att få fram "nya inlägg" är:
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=Se...amp;CODE=getnewMen den länk du bokmärkt är den långa du ser i adressraden när du klickat på länken som innehåller en massa extra info.
vickeva
14-04-2007, 08:45
Tack för svaret, betyder det att jag kan bokmärka den adress som du skrev här i stället? KOmmer den att funka?. Jag tycker att det är så praktiskt att komma rakt in på "nya inlägg" nämligen.
Ingemar
16-04-2007, 06:05
Om du kan bokmärka ovanstående adress direkt blir det rätt. Men klickar du på länken och sen bokmärker sidan du hamnar på får du med alla inställningar.
vickeva
14-05-2007, 14:03
Det funkarutmärkt nu, men det gjorde inte direkt, ens med den länk du hänvisade till, men nu är jag så lycklig så!!! Ett litet minus kvarstår... innan hade jag en lite odlablomma uppe i länklisten, men nu har jag inte det??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.