Full version: Gästboken!
Tobb
När jag har fått flera meddelanden av trevliga personer i gästboken, så är alla samma som det senaste inlägget som skrevs där sad.gif men den lilla sumeringen som syns på hägra sidan visar rätt. Men inte när man klickar på sin gästbok sad.gif

Hoppas det går att fixa till? smile.gif
anna_rispan
Jag har precis upptäckt samma porblem. Att när jag klickar på fliken gästbok så är inlägg skrivna av samma person identiska med det senaste av den personen.
Magdis
Ja nu har jag också sett. När en person skrivit i gästboken och sen skriver igen vid ett senare tillfälle så ändras alla inlägg skrivna av den personen till att bli identiskt med det senaste. Mycket skumt! Men gästboken som visas till höger i profilen stämmer...men där kan man ju inte läsa alla inlägg om man har många.
Karrolina
Hej! Jag måste utnyttja den här tråden fast jag har något helt annat att säga..

Sen det blev ett nytt forum kan jag nämligen inte skriva inlägg eller svara på inlägg annat än med funktionen snabbsvar. Det kommer upp en ruta att explorer stött på problem och måste avslutas. Det här problemet uppstår bara här på odla. Känns trist att inte kunna skriva inlägg.

Hoppas någon kan hjälpa mig och att det inte var alltför irriterande att jag lånade tråden lite.

/Karolina
Alba
Jag tror inte felet ligger hos Odla.

Om du Googlar på hela meningen " explorer stött på problem och måste avslutas" så får du upp förslag på åtgärder som man kan gör med just detta problem. Bl. a finns ett inlägg från microsoft.

Lycka till.
Tobb
Jag har redan börjat glömma bort vad som skrevs i början av min gästbok -cry-.gif sos.gif
Alba
Om du klickar på "Gästbok" -----har du inte alla inlägg där ?
anna_rispan
Tobb: ja herre gud ja. Det kan jag inte heller komma ihåg.

Varför kan vi inte ens få besked om det är något de uppmärksammat...sad.gif
malin72
ja kostigt är det iallafall....jag har samma hos mig,om samma person skrivit tex 2 gånger vid olika tillfällen så står det samma nu g.gif sos.gif
Anki på Öland
Och jag råkade klicka på den lilla ringen med x i utan att fatta vad det var och vips var det inlägget i gästboken försvunnet - går det att få tillbaka det????
Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon