katah
Jag ville direkt komma hit och tipsa om dessa hyllor.

Hyllor är av kraftig plast, lastade 70 kg / hylla och 280 kg / hela hyllan.
Det fanns en med 4 plan för ca. 240 kr och en med 5 plan för ca. 290 kr.

De var ca. 70 cm breda och höjden 185 cm.

De var mörka i färgen * passar perfekt i mitt växthus* så jag kapade direkt 2 st. med 5 plan.

De går säkert att hitta på Biltemas-hemsida, jag hinner inte hitta länken just nu...

Kamilla z 7
bravo.gif ska försöka leta reda på dessa jag är på "hylljakt"
katah
Vad bra om någon kan också göra ett kap!

De var smart paketerade hela paketet var lika stor om en hyllplan och stolpar var inte långa utan de staplades som klossar mellan hyllplanen och var därmed enkla att transportera hem i bilen.

min 12-åring monterade de båda på en kvart ! och tyckte att det var super-roligt thanks.gif för hjälpen gulle!

Jag försöker att återkomma i kväll med lite bilder om det hela.
Tobias80
Här är nog den hyllan du menar: Biltema-Hylla
Är också på jakt efter en hylla till växthuset, det kanske blir en sån.. thanks.gif för tipset!
katah
Jap , precis den !

Tack för hjälpen Tobias !

Jag lovade ju bilder i verkligheten också, men verkligheten har tagit över just nu, blider finns i kameran , men men ...
katah
Här kommer även några blider om hyllor...

jag har platerat mycket under gångna veckan, men massa små väntar fortfarande på sin tur att bli omplanterade.

Jag är mest sugen på att göra ordning där inne, för nu kan man knappast komma fram alls.
vi ska köpa en hylla till och sedan har jag mina vagnar så det borde räcka !, men jag har redan 8 -10 hinkar färdiga till sommarsesongen och när de börjar växa har jag ingen aning vart jag ska ta vägen då whistling.gif
katah
Jag slänger väl med en bild om vagnarna med.
De är fjolårs kap från Lidl. de kostade 120 kr / st men just den dagen var det rea och de kostade bara 60 kr / st.
Jag tror att vi har 11-12 st.
Man bara lyfter hyllplanen ut när man vill backa ihop dom och det finns hjul me!
De kan rullas tätt ihop till andra sidan när man städar eller vill sitta och fika där och sedan breda ut igen när de ska ha de bra.
Nu är jag kalasnöjd med inredningen och på måndag lär det bli mycket gardena-bevattningsdelar när vi ska handla.
Jag fick nämligen ett eget permanent vattenintag också en vecka sedan thanks.gif yahoo.gif smiley_small_hug.gif

Så här finns vagnen med

hmm den här bilden ville inte med... ett nytt försök ...ta-daa:
vagnen!
Stevick
E ny här, så gräver i gamla trådar, men det finns otroligt bra hyllor på ikea som heter Omar, är i aluminium, och man kan reglera hjöderna o så.... ett par kostar 1200, men det e dem helt klart värda... rostar inte heller o så...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon