Full version: GRATTIS
Eva St
blomma.gif GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Désirée(34), Tjorven(55), Plantan(35), eivind(52), *22many*(57), Yin o Yang(57
hbd.gif blomma.gif hbd.gif
Floppy
Grattis önska jag med... hbd.gif yaay.gif

Känner 3 personer som fyller år i dag så det blir till å ränna lite...som tur är så köper vi inga presenter till varandra....om det inte är så att nån fyller jämt och det är en kille som fyller 30 idag .... så han får en liten present iaf...det är tydligen väldigt många som fyller denna dagen...*hmmm funderar* g.gif ...vad var det för speciell dag för 9 månader sedan... midsommar... giggle.gif flirting.gif
Irene_L
Grattis på födelsedagen! blomma.gif
hoppas att ni får en fin dag! rose.gif
Yin o Yang
thanks.gif för grattishälsningarna. Vaknade i morse av att det doftade kaffe från köket, solen sken utanför fönstret och gubben höll på att fixa frukost wub.gif . Ingen dum början på dagen. Nu ska jag dammsuga lite och sedan ut i trädgården för att plantera penséer i mina utekrukor yes.gif . Det känns tidigt, men aj vad svårt det är att stå emot när värmen nu äntligen kommit och torget är fullt av penséer. I kväll blir jag utbjuden på resataurang för att äta gott, dricka ett glas vin eller två tummenupp.gif . Hoppas att alla ni andra osm fyller år också får en fin dag
Biggan_
Grattis! blomma.gif Ha en trevlig födelsedag! yaay.gif
Betty
Grattis på födelsedagen! blomma.gif
Alba
Grattis på födelsedagen till er alla
ninnisky
GRATTIS GRATTIS hbd.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon