Full version: Kära odlare !
kerstin z5-6
Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen.

Marcus Tullius Cicero

Vad vore man utan vänner ,intet smile.gif Tack för all support -före under och efter mitt rosprat
-För en fantastisk växtpresent , blomma.gif en köttätare -hihi (jag ska vårda den ömt och plåga Adrian med rådgivning )
Fint kort med era namn på och hejarop
Här på forumet och Live i 08 området

En särskild kram till er som var där och som jag hade lyckan att få träffa live, synd det blev så kort och till er som var hemma
Malin 72, Gillan ,Dealer,Lady Hamilton, Pinglan,Eva 33 c ,Visse , Wolkenkrabber ,Adrian,Titti 49 z6 , Irene L Andreas Blomquist,Zazu, Maggan H,Maria z5 -jag mailar om roslistan , Tobb ,Laika ,Reserv

Tack för allt smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Kerstin
wolkenkrabber
tihi smile.gif

det var du väl förtjänt

efter all hjälp du ha gett och det väldigt braiga föredraget med alla tips smile.gif
kerstin z5-6
Apropå dej och murgröna ?

Jag är ju en dam .. så jag log hult mot alla konduktörer på flyget och frågade om varmtransport för dyrbara genetiskt unika rosor -2-3 kg .. de blev så yra av att det propellermodellflyg ,som gick till Skellefteå saknade sådant ..
(Konstigt sa jag -det finns alltid när man flyger från London -för det har jag lärt mej av en forumist smile.gif )
Så de glömde väga min tunga " Jernkronan .. Den som gick inte ner i nån väska -och nu tänkte jag ha murgröna kring den -Sa du att du haft sådana ute i vinter ??Murgröna alltså ?
wolkenkrabber
jao jao....

här kommer färska bilder på minuten smile.gif

man kan skymta iaf en av murgönorna under rhodden

såg att dom var rätt övertäckta med löv... kommer nog låta det ligga kvar ovanpå ett tag till som lite extra skydd...
kerstin z5-6
Kolla ! .. ser ju jättefriska ut .. hm ... får nog bli en test i höst smile.gif Tackar !
malin72
vad skojj att du tyckte om det...så som vi pysslade i hemlighet giggle.gif
som du förstod av kortet så är det ju för att visa en liten uppskattning av allt du ger oss här bla kompiskram.gif
så det är vi som tackar dig blush.gif
trevligt var det och jag hoppas att vi gör om det nästa år om inte större och ev ditt föslag tummenupp.gif
kerstin z5-6
Ja det var verkligen uppskattat smile.gif Jag ser på min planta varje dag ! smile.gif thanks.gif

Nästa år får vi fixa nån gemensam träff igen smile.gif

tack Malin för att du organiserat allt så fint i år !
Maggan H
Passar på att hoppa in här med och tackar både Malin för träffen och Kerstin för 'ros-snacket', det var jätteintressant! Tack själv för alla hjälp i trådarna! blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon