Full version: Bilder
Maggan H
Ni som inte var på mässan får här ett smakprov! Verkligheten överträffar dock bilderna, så missa inte mässan nästa år![attachment=1059:mässan_011.jpg]

Hm, jag får minska ner bilderna lite. Fler kommer!
Maggan H
[attachment=1064:1.jpg]
[attachment=1065:2.jpg]
[attachment=1066:3.jpg]Malin72 o Gillan
[attachment=1067:4.jpg]Tro´t om ni vill men orkidéerna är gjorda av bröddeg! Pris runt 800 kr st.
[attachment=1068:5.jpg][attachment=1069:6.jpg]
[attachment=1071:8.jpg]

[attachment=1070:7.jpg]Fr vä: Malin72, Lady Hamilton, Tobb, Gillan, Eva 33c, wolkenkrabber, Pia L, titti
[attachment=1073:11.jpg]Nu du Kerstin, är det din tur!
[attachment=1082:122.JPG] Tack för all hjälp och Grattis på högtidsdagen!
[attachment=1075:13.jpg]Blomman beställdes av Adrians Brutala Blommor.
Vi väntar med spänning på övervintringsresultatet nästa år!
[attachment=1076:90.jpg] Vid fikat. Ytterligare personer är Pinglan
Andreas Blomqvist samt Maria med bebis(skymd i kanten) och hennes mamma.
pusillus
Vad kul! Känner inte många till utseendet så det vore kul med lite namn. Nästa år måste jag åka!!!
Alba
Tack för de härliga bilderna. Jag säger också .....nästa år.... yes.gif

Det verkar finnas så mycket "vill ha" så jag måste väl ha med släpvagn biggrin.gif
gunnelö
Tack snälla Maggan H för de härliga bilderna. thanks.gif

Det var roligt att få en fläkt från mässan och inte minst att se alla odlaiter.

Mig är det riktigt synd om eftersom jag fick feber -cry-.gif kvällen innan jag skulle åka på mässan och fick avboka bussplats och göra cykeln besviken. Den skulle ju ha fått äran att transportera allt jag tänkt inhandla från busshållplatsen och hem. Nu peppar vi varandra, cykeln och jag, och hoppas på nästa år.

Gunnel Ö
Lady Hamilton
Och här är en bild på en medalj som jag fick.......... Varför jag fick den? g.gif jaa ...gissa det ni giggle.gif

Medalj som utdelades på Älvsjömässan -07

Alba
rotfl.gif Grattis....inte alla som har ett hotell uppkallat efter sig. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon