aanderss
Hur många tv kanaler har ni?
hemma hos er
Bee
Jag gjorde bara en vild gissning. Vi har fler kanaler än jag klarar av att titta på. Den statliga + Viasat + Canal digitals familjepaket. Vet inte hur många kanaler det blir, många är dom.... Fast kanske inte 45-50, om jag tänker efter är det nog bara 44 biggrin.gif

Och vad tittar jag allra mest på när jag över huvud tagat bänkar mig framför tv:n? - 1:an och 2:an !
Inga från Närke
Vi har 124 st. Nja skämt å sido 1 och 2 och fyran.
Lite mer har vi men jag har inte räknat dem alla för jag tittar inte på alla så jag bryr mig inte.
Men det är Canal Digitals utbud men inte alla kanalerna som de har tror jag.
Saknas ett alternativ Vet ej confused.gif biggrin.gif
ninnisky
har över 50 kanaler till absolut ingen nytta - blir mest 1-2-4 om det överhuvudtaget blir TV-tittande smile.gif
Ralf
Har för många kanaler, o med tanke på hur mkt det kostar (ca 400 kr/månad) Så tänker jag avveckla TV efter att sista barnet har flyttat.
djingis
Vi har många kanaler och jag var en stark motståndare till parabolen men, men... ibland så får man ge sig.

Jag var rädd för att maken skulle ligga i soffan och zappa mellan kanalerna.

Så här blev det!
- vi har en massa kanaler som vi inte tittar på men inte kommer undan då de ingår i det sk. paketet.
Däremot så har vi blivit mer selektiva och väljer med omsorg det vi tittar på.
Maken tycker om History Chanel, Discovery, National Geographic osv

Allt medan den anglofil jag är så gillar jag BBC Prime- jag bara älskar engelsk humor w00t.gif

Susanne i Linköping
Vem behöver TV när man har både dator och trädgård? Följaktligen har jag ingen TV alls.
Alexander-VG-zon3
99 kanaler har jag
Piccante
11-15 på tv:n ser knappt på någon av dem nu. Inte många serier eller program som jag följer. Sen finns det obegränsat med kanaler att kolla på över nätet så egentligen är de hur många som helst.
Betty
CITAT (djingis @ 04-04-2007, 17:36) *
Vi har många kanaler och jag var en stark motståndare till parabolen men, men... ibland så får man ge sig.

Så här blev det!
- vi har en massa kanaler som vi inte tittar på men inte kommer undan då de ingår i det sk. paketet.

Allt medan den anglofil jag är så gillar jag BBC Prime- jag bara älskar engelsk humor w00t.gif

Det där skulle jag ha kunnat skrivit! Precis så där är det hemma hos oss med! yes.gif
mamamaggan
Tyvärr är det inte så hos oss!! Jag tittar inte så mycket på TV men min man är " sportfåne " och just nu har vi väl alldeles för många sportkanaler tycker jag!
faith
Jag har comhems grundutbud, det ingår i hyran. Utöver det har jag inte råd med fler kanaler. Jag ser inte mycket på teve, men skulle gärna ha tillgång till BBC Prime och t ex kanaler som visar naturprogram.

CITAT (Markus_H @ 04-04-2007, 18:19) *
Sen finns det obegränsat med kanaler att kolla på över nätet så egentligen är de hur många som helst.

Var finns dessa, finns det någon förteckning?
faith
CITAT (Markus_H @ 04-04-2007, 18:19) *
Sen finns det obegränsat med kanaler att kolla på över nätet så egentligen är de hur många som helst.

CITAT (faith @ 05-04-2007, 00:06) *
Var finns dessa, finns det någon förteckning?

*bump*
Ann_Nica
CITAT (djingis @ 04-04-2007, 18:36) *

Så här blev det!

Håller med. Ju fler kanaler man har dessto mindre tittar man på TV.
Jag älskar BBC Prime och Hallmark. Har ni Hallmark hemma i Sverige.
Alba
BBC Prime finns nog som betalkanal...tror jag.

Jag tror att vi har drygt 20 kanaler. Vad gör man då.....jo man zappar bara mer mellan kanalerna.
Jag tycker inte att jag ser mer TV nu med många kanaler.....tvärtom så ser jag mycket mindre på TV.
Ophelia
Har mellan 11-15 kanaler. Gillar mest Discovery, Nature/Crime och sedan de vanliga 1-6.
Piccante
Stod en artikel i Expressen härom dagen om gratis tv-kanaler på nätet. Ska se om jag hittar den. I väntan på den länken kan jag dela med mig av denna som oxå är saxade ur en äldre artikel från Expressen:http://www.channelchooser.com/
Orcus
Vi har bara gratiskanalerna på det marksända nätet (1an, 2an, 4an, tv6, svt24, barn/kunskaps-kanalen samt the voice) och vi klarar oss faktiskt med de kanalerna. Jag trodde jag skulle få stora besvär av att vara utan discovery men har faktiskt klarat mig väldigt bra smile.gif
Canal Digitals paket är alldeles för dyrt för vad man får, likaså Boxers paket är också för dyrt, det enda som ligger rätt i pris är väl viasat men då har inte dom de kanaler jag vill ha istället... så vi kommer köra vidare med gratiskanalerna ett bra tag till om inget händer med utbud och priser.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon