Full version: Gardens North-
Eva 33c
Har ni sett att Gardens North har startat sin "april-rea" halva priset på alla frön (utom de som sänds nyskördade senare i år) denna månad.
Och jag som inte skulle köpa mer frö crazy.gif
Sailor Pluto
nono.gif Nej Eva, fy på dej! Hade heller inte tänkt köpa mer, men nu kanske jag måste biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif
kerstin z5-6
-cry-.gif
Eva 33c
Jag håller precis på att spana in fröer med beteckningen "easy, warm germination"... ninja.gif
( Jag ska bara titta, fast någon hundralapp kanske man kan offra...) innocent.gif
pusillus
Oj, måste också bara titta!
Ewa L
Stängde fort som ögat ner denna tråd, vilket inte var lätt. Fick använda hakan för jag var tvungen att sitta på händerna. biggrin.gif
Airamya
HAHAHAHAHA vad ni är roliga ni frötokar wub.gif

(bara titta...använda hakan... rotfl.gif )
fruberglund
Tur man inte har nån adress laugh.gif tongue.gif
kerstin z5-6
Gardens North devil.gif
Ramoth
CITAT (kerstin z5-6 @ 05-04-2007, 00:01) *

Kerstin, har du möjligtvis en liten sadistisk ådra i dej ? crazy.gif
fruberglund
CITAT (kerstin z5-6 @ 05-04-2007, 00:01) *

Vad konstigt...min mus har gått sönder så jag kan inte gå in på just den sidan whist.gif Alla andra sidor fungerar dock giggle.gif Ytterst märkligt!
Eva 33c
Idag damp det ner 24 nya fröpåsar från Gardens North, och jag som bara tittade... confused.gif
Alba
CITAT (Eva 33c @ 16-04-2007, 13:49) *
Idag damp det ner 24 nya fröpåsar från Gardens North, och jag som bara tittade... confused.gif

Tänk att tekniken nått så långt att en beställning verkställs bara genom att man blinkar lite. flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon