Cathis
Är det någon mer än jag som tänkt åka på Wapnös Hem & Trädgårdmässa
(utanför Halmstad) den 18 - 20 maj. I så fall vore det kul om vi kunde träffas
någon av dagarna. Som det ser ut nu kommer jag att vara där på lördagen
den 19.
Bee
Skulle vara jättekul! Fast det finns risk att jag inte klarar det - Dotterdottern i Kungsbacka fyller år 23:e och jag vet inte vilken dag hon skall firas, helgen före eller efter eller på själva dagen dunno.gif

Jag är lite nyfiken på Wapnö som sådant - jag dricker deras mjölk varje dag smile.gif

Närmast på tur står i alla fall Tjolöholm i slutet av april.
renate
Jag har tänkt att går på den mässan,det blir säkert på lördag men är inte säker,ska ha på mig odlarknappen i så fall.Da ses vi kanske skulle vara trevligt att träffa några forumister.
Cathis
Vad kul att det är någon mer som ska dit bravo.gif

Någon som vet var man beställer odlarknappar? Det blir ju lite lättare
att känna igen varandra om man har en sådan.
Österläge
Hmm, det låter ju kul... Halmstad är ju inte så långt för mig... Vad är det för mässa? Har de nån hemsida?

Så här beställer man iaf knappar, måste oxå göra det snart! Ska ju till Tjolöholm iaf...

Ingemar skrev: "Ni kan betala antingen genom att 20 kronor sätts in på vårt Pg 165 34 98-4 som meddelande skriver ni önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen.

Eller så skickar ni 20 kronor i ett kuvert till: Odla.nu, Box 80, 280 10 Sösdala. Glöm inte att skriva önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen."
Österläge
Hittade sidan själv... http://www.wapnö.se/hemochtradgard.php

Verkar mycket trevligt! Tror tyvärr vi har besök den helgen, men kanske kan komma ifrån en halvdag ändå... wink.gif
Christina i Småland
Jag har tänkt att jag ska ta mej dit någon av dagarna, vet inte vilken ännu. Jag har varit på mässa där 2005 och 2006. Liten och överskådlig mässa med lite av varje.
/Christina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon