catlady
Jag försökte byta min signaturbild och det gick en gång, sedan kunde jag inte byta fler gånger för varenda gång jag försökte ladda upp en ny bild så sattes den första (som jag inte ville ha) in igen! Jag kan ta bort bilden helt, men såfort jag vill ladda upp en bild igen så dyker den där första upp!
Och min personliga bild byter sig själv hux flux! Jag bytte den men ett par minuter senare hade den hoppat tillbaka till bilden jag hade tidigare, men denna gång i dålig pixelupplösning! Vad är det som händer???
faith
Töm cashen och prova sedan igen. yes.gif
catlady
Vad är cashen?
faith
Har du provat idag igen och det funkar fortfarande inte? Ibland kan det funka om man stänger av datorn emellan.

Cashen är Temporary Internet Files. Vad surfar du med? Jag surfar med Internet Explorer och då går jag in på Verktyg längst upp i menyn. Där väljer jag Internet-alternativ. I mitten i rutan som kommer upp (flik allmänt) så står det Tillfälliga Internetfiler. Tryck på Ta bort filer och klicka i rutan och välj därefter Okej. Ibland kan man behöva tömma Cookiesen också, du hittar rutan för det även här. Hoppas det här funkar. Annars vet jag inte råd.
faith
Catlady, hur går det?
catlady
Oj, jag såg inte att du svarat! Det var annorlunda nästa gång jag var inne, så du hade rätt. Nu är det likadant igen men nu vet jag i alla fall varför! Tack för svar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon