Full version: Ny på forumet
ohlson
Hej. Jag heter Maria och är ny här på forumet. Jag bor i zon 4, Söderhamn. Har växthus och trädgård.
Älskar rosor, pelagoner, änglatrumpeter och klematis.
Har landsköldpaddor ( 4 st ) som oxså är i trädgården sommartid..
Odlar mest tomater, gurka och melon i mitt växthus, samt div. grönsaker i pallkragar utanför. Squach är en favorit.
anna_rispan
Hej hej!

Vad roligt med en till odlare! Jag har odlingslott som jag kämpar på med. Ställer många frågor o undringar fortfarande. Mina favoriter är majs o morötter. smile.gif
ohlson
Majs provade jag i fjol och det blev väl OK. De blev dock klara ganska så sent på sommaren...
Morötter köper jag på påse rolleyes.gif
mamamaggan
Välkommen Maria!

Hoppas du ska trivas här.
anna_rispan
CITAT (ohlson @ 09-04-2007, 12:05) *
Majs provade jag i fjol och det blev väl OK. De blev dock klara ganska så sent på sommaren...
Morötter köper jag på påse rolleyes.gif

ja det är ju finne mang med majs till kräftorna ju!! smile.gif hehe, morötter på påse...
Alba
Hej Maria och välkommen hit.

Jag är säker på att du kommer att trivas. Här finns så många duktiga och hjälpsamma Odlaiter som ställer upp på alla möjliga och omöjliga frågor.

aanderss
Välkommen
Irene_L
Välkommen hit, Maria blomma.gif
Jag tycker det här forumet är toppen yes.gif
Jag hoppas att du ska trivas hos oss! tummenupp.gif
mvh
Irene
Sailor Pluto
Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas riktigt bra smile.gif .
Spännande med landsköldpaddor också. Har själv en vattensköldpadda, som är snäll och trevlig. Lägg gärna upp bilder på dina sötnosar, det är så roligt att se varandras husdjur yes.gif .
Biggan_
Känn dej välkommen hit Maria! smile.gif

Li-e
Önskar också dig välkommen, är själv ganska ny här flirting.gif
Ophelia
Välkommen hit och bidra med tips, idéer och frågor som vi andra kan få lära oss av smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon