Full version: Album
Almdalen
Nu har jag varit ute och fotat i trädgården, resultatet finns i albumet.
Välkommna in!

wub.gif
Kajsa
Roligt att se, rabatter med bara gula- vita- rosa blommor
kan inte vara lätt. Skulle inte klara det.
anne
tongue.gif Whov, Det är en hel park du har. rolleyes.gif Är avis har endast 700 kvm att plantera på och en man som vill ha gräsmatta.
Klätterhortensian var otroligt vacker har en, men den har då inte kommit sådär långt ännu.

tongue.gif Tack för titten kramisar Anne
Fialotta
Åhhh...va fint det var rolleyes.gif

Gulligt du bodde mot hästhage o allt...snyggt med rabatter i olika färgskalor
sådär...Tack för titten, nu vet vi vilket jobb du gör rolleyes.gif
Hans i Mälardalen
Hejsan

Vilka stora härliga ormbunkar, de är en av mina favoriter. Jag har tagit en vild ormbunke, men jag tycker att det är svårt att få den att bli så där stor. Hur sköter du dina ormbunkar? Vilket läge står de i?

tack
MvH
Almdalen
CITAT (Hans i Mälardalen @ 15-06-2003, 23:12)
Hejsan

Vilka stora härliga ormbunkar, de är en av mina favoriter. Jag har tagit en vild ormbunke, men jag tycker att det är svårt att få den att bli så där stor. Hur sköter du dina ormbunkar? Vilket läge står de i?

tack
MvH

Jag gör absolut ingenting mer än klipper av vissnade blad i början på våren, de sköter sig själv. Entrén är i norr och jag har en på varje sida om, den östra får sol tidigt på morgonen och den västra får lite sent på kvällen.
wub.gif

Ingegerd
Moder svea
Trevliga bilder, önskar jag hade en sådan trädgård. Härlig Klätterhortensia men växer de inte mycket?
rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon