Full version: idag växthuset
kerstin z5-6

Sorgligt lite ännu på bänkarna,närsta år ska jag börja så i november , för att ta igen "sabbatsåret smile.gif

en triljon penseer blir det i alla fall

Fläkt 299 Jula eller var det Claes O
värmer 20 kvm

Hit flyttar rosorna i morron,30 st

Om jag har snö -jo

Anki V
Du hyr möjligen inte ut? giggle.gif

Jag skulle kunna ta mina 350 småplantor och flytta upp ett tag. g.gif

De skulle få det betydligt mycket bättre i ditt fantastiska växthus än i mitt kök i alla fall. blush.gif

/Anki
kerstin z5-6
Sätt dem på tåget , med en lapp om rothalsen -men bara till första v i maj -sedan svävar de i livsfara då jag inte är hemma ... crazy.gif
Kamilla z 7
Oj det är lite skillnad sen i fjol whist.gif
Men du har väl dina hast krukade rosor rotfl.gif att ställa in...
Det är så kul att se bilder från växthusen,nu när säsongen börjar flirting.gif
Förrästen bra fläken såg ut...tant G skrämdes lite med willabfläkten så det kanske blir att piska iväg maken till classe O el Jula när jag går på Ume mässan naughty.gif
kerstin z5-6

hm

Dit der bär .. osv ..

vem har sått dessa ettåringar ? sleeping.gif TOMATER ??? -fear-.gif crazy.gif crazy.gif Kan inte vara jag....
Gurkan
CITAT (kerstin z5-6 @ 12-04-2007, 18:16) *
..........
vem har sått dessa ettåringar ? sleeping.gif TOMATER ??? -fear-.gif crazy.gif crazy.gif Kan inte vara jag....

ÄNTILGEN !!! smiley_small_hug.gif

Till nästa år får du väl leta efter perenna tomater att knäcka zoner med ...

Hoppas det kommer att smaka !
Kamilla z 7
Kerstin!!! yahoo.gif yaay.gif
Nu börjar det likna det gamla vanliga du!!
härligt!härligt själv har jag konkat massssssa blåbackar med plant hela dan,omskolat och omskolat sweatingbullets.gif hääärligt med vår!
kerstin z5-6
Tänk om jag sår gurka i morron ... blink.gif crazy.gif ¨det liknar väl inte gamla vanliga jag alls alien.gif

Kul du har samma väder som vi Kamilla !
Susanna
CITAT (kerstin z5-6 @ 12-04-2007, 21:17) *
Tänk om jag sår gurka i morron ... blink.gif crazy.gif ¨det liknar väl inte gamla vanliga jag alls alien.gif

Ja, från tomater är inte steget till gurka långt. Snart är du fast i grönsaksträsket!!! laugh.gif
Kamilla z 7
CITAT (kerstin z5-6 @ 12-04-2007, 21:17) *
Kul du har samma väder som vi Kamilla !

OJ ööööö ja gurka är ju gott naughty.gif kanske du ska prova...
du får väl göra gurk- rose.gif -vatten att släcka törsten med när du grävt nya rabatter.
Ja det är härligt med lite varmare väder ute ...det blir väl varmare i helgen sweatingbullets.gif skönt för än har jag myyycket kvar att bära ut...
Gurkan
CITAT (Kamilla z 7 @ 13-04-2007, 00:30) *
.....
du får väl göra gurk- rose.gif -vatten att släcka törsten med när du grävt nya rabatter.
.....

Gurkvatten ?? när man har en egen Martinihylla i växthuset ... du måste va' tokig !! giggle.gif
skogstroll
martinihylla låter ju jätteschysst... har du någon bild? whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon