Merlin

Vad gör er "bättre hälft" under tiden ni är på odla? Städar, tittar på dumburken, läser eller bråkar med er om ert "odla.nu -beroende" whistling.gif
aanderss
jag har ingen bättre eller sämre hälft
mamamaggan
Vadå bättre hälft? wacko.gif Min sämre hälft kollar på sport på TV och är så nöjd att han får göra det ifred medan jag sitter här. laugh.gif
fruberglund
Tar hand om sonen...sen byter vi så han får kolla på sin bilhobby på nätet och då tar jag hand om sonen tummenupp.gif
Betty
Min andra halva zappar mellan kanalerna på TV'n medan jag sitter här... coolgleam.gif
mamamaggan
CITAT (fruberglund @ 10-04-2007, 23:38) *
Tar hand om sonen...sen byter vi så han får kolla på sin bilhobby på nätet och då tar jag hand om sonen tummenupp.gif

Det låter bra !
Snöflinga
Låter hemskt tycker jag blink.gif hoppas han får träffa och göra nä't roligt tillsammans med er båda ibland wub.gif
Boxer
Sitter vid sin dator med sitt intresse.
Bee
CITAT (Boxer @ 11-04-2007, 08:04) *
Sitter vid sin dator med sitt intresse.

Samma här. Och ibland jobbar vi båda (dagtid) smile.gif
Ammoura
Dagtid gnäller han lite, men eftersom han börjar jobba kl 2 på morgonen så har jag sena kvällar för mig själv smile.gif
Alba
Han tycker det är roligt att jag funnit Odla som dessutom bidrar till mitt intresse av fröer och odling.

När jag sitter vid datorn får han ha TV`n helt för sig själv. Han får se all idrott han vill och välja vilka filmer han vill se utan att jag avbryter och ska se andra program.

Innan jag fann mitt data-intresse var det mest jag som gnällde över all idrott och alla filmer i TV.
Så numera råder lugn och harmoni.
Magdis
Han ser på TV eller så är han på jobbet.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Alba @ 11-04-2007, 09:54) *
När jag sitter vid datorn får han ha TV`n helt för sig själv. Han får se all idrott han vill och välja vilka filmer han vill se utan att jag avbryter och ska se andra program.

precis så är det här också smile.gif

Elisabeth
Sailor Pluto
Han läser eller kollar på tv, och är väldigt nöjd med att jag sitter så lugnt och snällt vid datorn tongue.gif smile.gif .
Blomstertanten
Min bättre hälft är oxå här på Odla när jag är det flirting.gif

Däremot brukar jag försöka dämpa min sämre hälft här ! För min sämre hälft vill ni nog inte träffa tongue.gif

Men jag fattar inte hur en del av er bär sig åt confused.gif
Hur kan den bättre hälften av er va i ett annat rum och titta på tv när den sämre är här ? unsure.gif
Snacka om personlighetsklyvning !!!! naughty.gif
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
olgak
Diskar eller läser eller är inte hemma.

CITAT (Blomstertanten @ 11-04-2007, 14:36) *
Min bättre hälft är oxå här på Odla när jag är det flirting.gif

Däremot brukar jag försöka dämpa min sämre hälft här ! För min sämre hälft vill ni nog inte träffa tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
fruberglund
Självklart. Att vi byter betyder ju inte att vi sitter vid datorn hela dagen utan bara att vi hjälps åt när det behövs. För man behöver ju utrymme och egen tid för sin hobby också, hans är bilar och min är trädgården tummenupp.gif

CITAT (Snöflinga @ 11-04-2007, 00:19) *
Låter hemskt tycker jag blink.gif hoppas han får träffa och göra nä't roligt tillsammans med er båda ibland wub.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon