Hajjen
Min fantastiska Filur wub.gif

Underbara tokiga kelgrisen Malin wub.gif

Snygga Rhinsken Conny wub.gif

Och så Theas otroligt härliga ungar! De är helt fantastiska! wub.gif (ev så är alla tillsalu

Det var allt, se och njut wub.gif
Fenja
Åhh så söta!! (men jag har lovat mig själv att inte ha flera niner nu...)
Mvh
Fenja
Ophelia
Ohhhh så vackra gullingar wub.gif
Ann_Nica
Men va söta !!!

Stora kaniner kan dom freda sej mot katter och kanske bli kompis t.o.m. Det vore kul med kaniner i trädgården och här finns mängder av gräs och ogräs för dom att äta
faith
wub.gif
Ramoth
Men snälla rara ....
Jag tror jag dööör !
Japantecknade holländare wub.gif wub.gif wub.gif
Holländare har hört till drömraserna sedan jag var liten. (Å det är lääääänge sedan tongue.gif )
När jag var aktiv kaninuppfödare (för 25-30 år sedan) fanns de knappast att få tag i och då sannerligen inte japantecknade. (som är den underbaraste färg som finns!!!)

Dina kaniner och dina foton är en ren njutning att titta på !!!
Malvia
CITAT (Ramoth @ 12-04-2007, 12:50) *
Men snälla rara ....
Jag tror jag dööör !
Japantecknade holländare wub.gif wub.gif wub.gif
Holländare har hört till drömraserna sedan jag var liten. (Å det är lääääänge sedan tongue.gif )
När jag var aktiv kaninuppfödare (för 25-30 år sedan) fanns de knappast att få tag i och då sannerligen inte japantecknade. (som är den underbaraste färg som finns!!!)

Dina kaniner och dina foton är en ren njutning att titta på !!!

Vad kul!
Holländska kaniner har ökat mer o mer, märks på utställningarna.

Vi / Martina ( ja det är min dotter!) har nu drygt 30 st i sin kaningård. svarta, gul-svarta, blågula, isabella, blåa. och madagaskarfärgade.

Senast var vi i Nyköping på utställning med 8 st. Borås i Februari och Mantorp i december.

Hämtade några st i Danmark i November.

Var med mest som chaufför i början, men har nu lärt mig en hel del om raserna och är medlem själv, och har hand om matserveringen på våra egna utställningar.

Titta gärna in på hennes hemsida!
Castea
Faller pladask för Conny! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon