jo idag så smällde det till ordentligt här ute....jag sprang och kollade och en bokhylla som vi hade hämtat upp och ställt ute på altanen för att den skulle iväg på tippen....den hade blåst ner till sidan av huset så här fin blev den iof lättare att bära iväg nu [attachment=1323:blandat_06_372.jpg] snyggt va har det hänt något hos er denna "storm"
Gillan
11-04-2007, 18:31
Det var inte mycket till bokhylla malin ( inte nu längre i alla fall!)
Själv har jag varit tvungen att hålla i växthuset idag ................nääää,då. skämtar bara , men blåst ordentligt har det gjort!
Gåsis
11-04-2007, 18:42
Jag har inga kort men i stugan fick grannen en grov gran över sitt tak och på hemvägen låg massor av nedfallna träd. Inte mysigt det här
här har inte gjort nån skada direkt , men blåst nästan storm stryka i en del vindar , våra ute möbler blåste veck ( hämtat tillbaka dom nu) och krukor och växter har jag fått rest upp ett par gånger , kan ju låta dom ligga ner men katterna å hundarna kissar på bladen så dom måste stå upp .
men jag börjar bli van denna vinter å vår har det typ nästan blåst dygnet runt på vår lilla backe , början kännas som amn bor närmare kusten av vad man gör
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.