Full version: Veckans ledord
anna_rispan
Om ni känner att ni behöver ett veckans ledord så lyssna på p3 nu strax efter åtta. Förra veckans var "Gör det eller släpp det".

Det var ju bra. Synd att jag missade det då. Nu är det ny vecka på gång. smile.gif
Castea
CITAT (anna_rispan @ 13-04-2007, 07:57) *
"Gör det eller släpp det".

Väldigt bra! tummenupp.gif
anna_rispan
Nya ledordet är: "Var tydlig med dina gränser" för att man inte ska känna att man säger ja till nåt man egentligen inte vill o sen muttrar om vad man borde svarat. eller liknande.
Jag tycker mankan höra guldkorn på deras morgonprogram. smile.gif

Castea: visst var det ett bra ledord förra veckan. Jag blir sugen på att ta vara på det i dag med.
faith
För de som missat men vill lyssna så finns programmen i arkivet, både dagens och tidigare program.
Castea
CITAT (anna_rispan @ 13-04-2007, 08:26) *
Castea: visst var det ett bra ledord förra veckan. Jag blir sugen på att ta vara på det i dag med.

Det kommer jag också att göra, speciellt som jag är smula trög och inte behöver ett nytt ledord varje vecka. wink.gif
anna_rispan
Nej grejen är ju att man tar till sig det man behöver. Om jag lyckas med något "ledord" kanske jag berättar här....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon