Full version: Som katt och hund!
Ewa L
Den här visserligen suddiga och ändå ljuvliga bilden tog jag av mina älsklingar när de gosade framför brasan.

Ja, jag vet att man inte ser vad som är fram och bak på Lucas rolleyes.gif men han har huvudet mot baken på Zoya.

Castea
wub.gif wub.gif

Så rofyllt!!

Pulsen går ner bara av att titta på din bild. Vilka underbara vänner du har där hemma.
Snöflinga
Verkligen gosiga ... ser mjukt ut wub.gif
Sailor Pluto
Åh, man blir alldeles varm wub.gif ! Hur länge har de känt varandra? De verkar vara bästisar smile.gif .
zaaritha
Vad är det för ras på hunden?
Gullig bild!
Ewa L
Förlåt, glömt att besvara Zaarithas och Sailor Plutos frågor.
Zoya (kissen alltså) är 10 år, men är född hemma hos oss, och vi hade hund. Sedan tillkom de två hundarna som jag har i min avatar med ett års mellanrum. Då var hon lindrigt road.
För snart tre år sedan flyttade först de hundarna tillsammans med min dotter. Zoya blev ensam kvar med den ursprungliga hunden, och de började äta ur samma skål, sova bredvid varandra etc.
Drygt en månad senare dog hunden och jag kunde inte märka att hon sörjde. Men jag gjorde det! Fruktansvärt.

I somras kom Lucas in i vårt liv. Trodde inte kissen skulle bli speciellt glad, men det blev hon!! Hon går med på promenad, ligger som synes nära etc.
- - -
Lucas är blandras. Framförallt Shih-tzu och Malteser + lite Tibetansk spaniel. Bara knäkundar alltså.

Han skall fylla 1 år på valborg och ser mer ut så här:

Lucas leker med bollen
Eller i min bild nedan.
Tezzla
Nahhh, så rart! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon