Full version: vilkenhemsk mroonr
Alexander-VG-zon3
gick la mig vid 3 , och bara för pollen så kunde jag inte sova thumbdown.gif och vid 5l ljuse gissa vad dom jävla fåglarna skulle börja .hade lätt vilat tat en bössa å skjuta rätt ut i skogen å se vad som slutar vissla ., lycka till lyssna på deras gnäll å näsan rinner å ögonen rinner floder . en efter den skulle jag gå ner å ta frukost . sen ville jag ah en skål till å just dom det va så började sömnpillren verka jätte kul blink.gif å gå i köket å vingla å givit viss tappar jag hela skålen med flingor överallt jätte roligt ranting.gif -cry-.gif .å här sitter man jätte pigg nu och sömnmedel försöker görs ditt men jag är uppe å helt snurrig va en utmaning i skiva texten

just nu igen skåle jag ta ne nu skål med frukost gissa vad som hände snubblade vid dörrkaremn ger upp nu ranting.gif ranting.gif

vad ni är gör , så laga eller fixa inte frukost om sömnpillerna börjar till att verka
mamamaggan
Åh stackars dig ! kompiskram.gif

Nej du livet är inte rättvist ibland , allergi och envisa fåglar kombinerat med sömnpiller verkar inte vara så bra. Hoppas du kan sova nu och att du mår bättre längre fram på dagen. Kram!
Gillan
Oj,oj,oj, stackars dig flaxss! Hoppas du vaknar upp och upptäcker att det endast var en av dess vansinniga mardrömmar man kan ha! kompiskram.gif trostar.gif trostar.gif
Floppy
Jösses Flaxx... vicken otur du hade...gå och lägg dig i soffan och gör inget mer nu så att du inte trillar och slår dig... trostar.gif
Castea
sad.gif Ta hand om dig.

Alba
Oj oj en bättre start kan man ju önska sig.

Hoppas du kunde sova och vaknar med alla dumheter som bortblåsta.

Ha en bra dag.
kristerh
Du skulle gett fåglarna tabletterna... whistling.gif a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon