Gillan
Om jag inte minns fel, så sa, endera Ingemar eller Göran, nåt om att man inte skulle kunna logga in på chatten om man inte var registrerad som medlem på Odla.nu!

Men, om det nu tex dyker upp en " chattmedlem ", som det inte går att söka på! Som helt enkelt inte finns i medlemsregistret!?? Vad gör man? Eller rättare sagt, hur kom den dit?? Är det alltså möjligt ändå???

Missförstå inte frågan för allt i världen!!! Alla är välkomna i chatten smiley_small_hug.gif ! Men ibland måste man få tillåta sig att testa sitt eget minne( Det är ju lite svårt att ha över 9000 namn i huvet coolgleam.gif naughty.gif )...................Om man då upptäcker att personen man söker på inte ens finns, blir man ganska konfunderad confused.gif
anna_rispan
Gillan: jag undrar också. eller söker jag fel i medlemsregistret eller läser jag för lite bland alla namn som finns...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon