Full version: r stjrnflockan trg?
fruberglund
Den blomman jag ville ha mest av allt i sommar, Stjrnflockan, vgrar gro. Stllde ut den i vintras och tog in den fr nn vecka sen men det hnder inget -cry-.gif Behver den en ny kldperiod i kylskpet kanske? Eller r den trg? Den kanske har nog torkat ut lite grann innan jag tog in den men gr det nt s lnge den inte har grott? r det krt nu?

Sdde ven ngra p friland i hstas och dr kommer det upp lite allt mjligt nu...det r inte nn som har bild p Stjrnflocka-sdd s jag kan se hur de ser ut som sm bebisar? Hoppas att ngra grott dr ute i s fall s kanske jag kan stoppa ver dem i kruka nu.
kerstin z5-6
Ja den r trg -och hr till de dr man fr ha tlamod med -frska fr r bst -du fr avvakta -lt inte sdden torka
fruberglund
r noga med att den inte fr torka nu, d vntar jag d. Tack fr bilden, d r det nog ogrs ute, d ska jag rensa bort det s det inte tar ver...

Frna kpte jag p nn frfirma p ntet s det r inte egenplockade.
sa Bi
Om du vill fuska kan man kpa stjrnflocka som rotknl i Odlas perennerbjudande...
fruberglund
CITAT (sa Bi @ 15-04-2007, 17:54) *
Om du vill fuska kan man kpa stjrnflocka som rotknl i Odlas perennerbjudande...

Jag vet men nu har jag ju stt ca 50 frn s det vore ju tusan om inte nt grodde sweatingbullets.gif
lyckero
Jag har lyckats bst med att grva upp smplantor som sjlvstt sig i rabatterna.... Nr det gller sjrnflocka allts.
Lyckero
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon