Cassiopeia
Jag är verkligen förtjust i suckulenter. wub.gif
Är det någon som vet någon webshop där man kan köpa sticklingar av suckulenter?
Har hittat bilder på några suckulenter som jag verkligen skulle vilja ha! rolleyes.gif T.ex. Crassula Pagoda Village, sååå häftig!
(Bild finns i mitt album.) Har dock aldrig sett dem i någon affär.

Undrar också om det är några som är intresserade av att byta / sälja sticklingar av suckulenter? Jag har tyvärr inte så många jag kan ta skott på, men jag köper gärna.
Ciczi
Hej Cassiopeia.

Har leveransklara sticklingar av Crassula ovata, stora fina som fått kraftiga rötter. Bild på moderplantan finns i mitt nya album under krukväxter. PM:a mig om du är intresserad. Ja även om det är någon annan som är intresserad så klart... biggrin.gif

mvh Ciczi
drutten25
Jag har ett sk penningträd (tror jag det heter) som du kan få mot porto om du vill,
jag hade ändå tänkt att kasta den/dom för att göra plats till mina hoyor, om du inte
har någon sån att byta med? g.gif
Cassiopeia
Hmm Penningträd/Crassula Ovata är inte en av mina favoriter faktiskt. Hade två jättestora sådana träd en gång men dem gav jag bort till slut, så jag står nog över, men tack ändå.

Drutten25: Jag har bara Hoya Bella att byta med... är det intressant?
drutten25
CITAT (Cassiopeia @ 17-04-2007, 22:57) *
Hmm Penningträd/Crassula Ovata är inte en av mina favoriter faktiskt. Hade två jättestora sådana träd en gång men dem gav jag bort till slut, så jag står nog över, men tack ändå.

Drutten25: Jag har bara Hoya Bella att byta med... är det intressant?

Nej, bella har jag redan en stor.

OK, då vet jag att du inte är intresserad. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon