Helen i Skåne
18-04-2007, 02:19
3:e gången gilt sa någon och nu blev det bara skit av det! Jag vet vad jag sagt,ge imte upp, et finns anda osv. NU SKITER JAG I DETTA!!!
Limeblossom
18-04-2007, 05:27
Har ingen aning vad det handlar om men du verkar behöva en sån här
Ophelia
18-04-2007, 05:35
Jag kan bara beklaga och jag vet av egen erfarenhet att det gör så väldigt ont. Jag håller faktiskt med om att du ska skita i detta, varje fall för ett tag framöver. Du behöver tid för dig och för det onda att hitta en väg att gå vidare. Jag hoppas verkligen att du har vänner omkring dig som lyssnar och tar med dig ut på lugna promenader. Ta tid på dig för dig. Märker du att du inte kommer vidare så sök hjälp då att bli lämnad kan innebära så mycket mer än den direkta svikenheten.
Nämen! Vet inte hela storyn men det låter som att du har det jättejobbigt.
Så tråkigt Helen, här får du en

och en stor

Hoppas du mår bättre snart.
elleave
18-04-2007, 09:14
Tänker på dig
Helen i Skåne
18-04-2007, 11:48
Tack alla! Jag var så chockad när jag skrev mitt inlägg så jag lyckades inte stava rätt. Varför jag spred ut det på nätet vet jag inte men jag behövde väl de där kramarna antar jag.
Nu lämnar jag min trädgård igen och hoppas på en bra balkong, håll tummarna. Skriver nog inte på ett tag det finns en del att ta tag i nu... Tack igen!
caprifol
18-04-2007, 11:55
LYCKA TILL!
Hoppas Du ändå orkar/hinner njuta av våren!
Hoppas du får det bra,känner din ilska och förtvivlan. Lycka till,
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.