Cilla999
Måste bara säga att jag är sååå lycklig!! yahoo.gif Mitt växthus som stått i carporten hela hösten och vintern är äntligen uppmonterat. Nu fattas bara dörrarna och så ska golvet läggas!!!!

Nu är allt uppe utom dörren....sen skall det göras fint runt om också....
Cilla

Växthus 5
Egorina
Hej

Jag förstår din lycka! Snart skall jag få bli lika lycklig hoppas jag. Har beställt växthus som borde komma snart, imorgon skall grunden påbörjas. Hoppas du får många fina stunder i ditt växthus och att du lyckas med odlingarna!
skogstroll
samma här, nu saknas bara jord och 2 rutor som var paj... tydligen lite svårt i Stockholm med jord nu, den är visst blöt. thumbdown.gif
jakob
Du kan vara lycklig du, yahoo.gif , jag längtar.. mitt kommer vecka 18,,och än så länge är det bara en massa hål [attachment=1512:hemsida7.jpg]
[attachment=1510:hemsida1.jpg] framför röda stugan här ska de på plats,

[attachment=1511:hemsida2.jpg] i helgen jämnade min man marken ..slet med stenmjöl. crazy.gif Min man varnar alla andra låt aldrig er sambo skaffa växthus..
Han har tillsammans med mig vandrat runt med en träram,( i växthusets storlek, 12kvm)på våra 3000kvm för att jag måste tänka och pröva var ska det ligga.
confused.gif han undrar om alla är som jag,, måste tänka och fundera,,

Oh vad jag längtar yes.gif
skogstroll
bra de inte vet vad de ger sig in på, min sambo har nog också lite växthusångest.... whistling.gif
Jonas70
Jag tror nog ändå din man föredrar att flytta runt en träram, än att behöva flytta runt ett färdigmonterat växthus wink.gif
embelie
Jag fick ett nytt växthus i julklapp av min sambo.
Hade hoppats på att han skulle montera upp det också, självfallet med min hjälp.
Men nu har han gått och dratt på de i snart två månader..
har jag tur kommer de upp nästa år.. crying.gif
Cilla999
[i]Jag fick ett nytt växthus i julklapp av min sambo.
Hade hoppats på att han skulle montera upp det också, självfallet med min hjälp.
har jag tur kommer de upp nästa år..

Det finns ett jättebra tips på hur man får igång tröga sambos!!! Om du börja gräva, och springa efter honom och fråga efter hammare och spik m.m, så kan han inte hålla sig så länge, han bara måste få visa att han kan göra sånt bättre än dig!!!! yes.gif
Annie-72
CITAT (Cilla999 @ 26-04-2007, 21:23) *
[i]Jag fick ett nytt växthus i julklapp av min sambo.
har jag tur kommer de upp nästa år..

Det finns ett jättebra tips på hur man får igång tröga sambos!!! Om du börja gräva, och springa efter honom och fråga efter hammare och spik m.m, så kan han inte hålla sig så länge, han bara måste få visa att han kan göra sånt bättre än dig!!!! yes.gif

Haha Cilla, denna var klockren.. och framförallt är de nog rädda för när hon sedan vitt och brett förklarar för alla att detta har jag satt upp själv!!//Annie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon