Margaretha
Köpte - trodde jag - rosa narcisser på postorder i höstas, men de är vita med orange mitt!! -cry-.gif I min rosa rabatt! no.gif Rosenlust var namnet. Har inte dålig erfarenhet av dem tidigare. Men detta!!! thumbdown.gif

Ingen mer som lät lura sig?
marskattan
Jag förstår att du är besviken! Men kan du inte testa reklamera dom?
Margaretha
Jag har skickat ett mail och ska försöka ringa - svårt!!! - om några dagar. Om jag inte hade köpt så mycket också. Har satt tre stora grupper!
Merlin
Jag tror det finns en tråd angående just Rosenlust på odla.....Tydligen är det många som har fått dåliga plantor eller fel färg av dom.
Stackars dig!!! Kanske kan du flytta dom till ett lämpligare ställe i din trädgård och köp på ett hederligare ställe nästa gång! Tummen ner för Rosenlust thumbdown.gif
Margaretha
Det hedrar i alla fall Rosenlust att jag efter mitt mail fick ett snabbt svar med ett beklagande och erbjudande om pengarna tillbaka. smile.gif
Blomstersmurfen
Jag har både bra och dåliga erfarenheter av dem. Just nu har de tappat bort ett paket, och det går definitivt inte att ringa dem, men samtidigt så har de en del sorter som iallafall jag inte kunnat hitta på andra ställen, så det gör att jag chansar ändå.

Har dock fått mail, där de erkände att de fått flera paket tillbaka, utan adress på, så jag hoppas att jag snart får mina restade växter. Hoppas bara att de inte skickar dem som stått i kartong i flera veckor på posten...

Tidigare reklamation hanterade dom genom att ge tillgodocheck, men den har jag ju tappat bort för länge sedan...

Så ni som kan hålla er tycker jag skall bojkotta Rosenlust, men själv tillhör jag liksom inte den kategorin av människor... blush.gif
Margaretha
Jag fick välja mellan tillgodocheck eller pengarna tillbaka!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon