Hej på er!
Så var man ny här och har fullt upp att lära sig allt! Precis som med uteblommor och växter. Andra året för mig med uteplats och jag håller på för fullt. Suger i mig all information och kunskap som jag hittar!
Titta gärna in i mitt album! Ha det gott!
Kram
Maya
Fialotta
16-06-2003, 20:09
Välkommen Maya
Tack för titten i albumet...såg mysigt ut
Hej!
Tack för att du tittade!
Vilken underbar tomt du har - kikade i ditt album - och vilket rådjurskid! Ljuvligt!
Kramis
Välkommen, Maya. Hoppas du ska trivas med oss!
vitsippa2
16-06-2003, 21:23
kram på dig nya medlem.
Välkommen, här är alltid trevligt på Forum!
Välkommen till forumet!
Vad fina bilder du har i albumet.
Välkommen! Tack för titten i din trädgård! Vad fina närbilderna var också!

Tack allihop, va gulliga ni är! Här kommer jag att trivas. Och tack estet och Ti bee för de orden - jag älskar att fotografera. Nu ska jag kika runt lite i album!
Kram på er!
Välkommen Maya! Jättefina bilder i ditt album.
Pia
instämmer o säger välis
härliga bilder i ditt album
du kommer nog bli beroende som vi andra
Almdalen
17-06-2003, 06:07
Välkommen, hoppas att du kommer att trivas med oss. Tack för de fina bilderna, jättetrevlig terass.
Ingegerd
Kristina zon 3
17-06-2003, 06:38
Hej o välkommen
Tack för titten, ovanlig läcker uteplats. Är själv ganska ny här, men det är en toppenplats.
Kristina
evarina
17-06-2003, 08:43
Jättefina närbilder, det blir till att gå ut och öva tror jag
/Eva
Hej Maya och välkommen!
Skall bli intressant att se vad det blir av den idag lite nakna uteplatsen! Oftast tar man inte bilder förrän det är riktigt snyggt, men det är mycket roligare att se saker växa fram.
Själv drog jag igång med en "hopplös" rabatt igår — tror du jag tog någon bild? Nej, naturligtvis inte!
Men om några dagar blir jag med digitalkamera!! Mina närbilder kommer inte att bli i klass med dina, men jag kanske kan få något att fastna.
Hej och välkommen till detta trevliga forumet.Tittade i ditt album,vilka underbara närbilder,hann inte titta ferdig,fick telefon,men nu hinna jag.
Hälsningar Renate
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.