annapanna80
Håller på att bygga ett växthus av gamla fönster som vi har fått tag på och jag hoppas att det blir klart snart för allt börjar välla över inne! rolleyes.gif Det kommer bli ca 21 kvm! SÅÅÅ KUUUL!!! bravo.gif JAg ska ha en bevattningstunna utan för som samlar upp regnvattnet som kommer och nu behöver jag lite tips och ideér. Det är nämligen så att jag har en gammal blå tunna men den är ju inte så fin....kan man måla sådana ellerhar ni något förslag hur man dölja dess fullhet. Är det någon som har gjort som en "låda" till den?

AndreasBlomquist
Hej,

Jag har samma problem som dig men har en grå tunna. Jag funderar på att sätta en soptunneklädsel på den, vilket gör att den i så fall smälter ihop helt med sin omgivning och blir ett bladverk eller en rabatt istället. Jag har fortfarande inte bestämt mig dock..
KURT
Jag har sett sådana tunnor målade så det går bra.
Anna!
Vår fula vattentunna planterade vi en humleplanta framför som fick växa runt hela tunnan. Tillslut såg man den inte men hörde ett gulligt droppade inne i humlen när det regnade!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon