Castea
Vilken vovve!

tongue.gif
Malvia
Häftigt!
CurlySue
ohh..precis sådan väska vill jag ha till mina vovvar..så de kan åka moped med mig...
Pjater
F*n vad häftigt, han ser ut att trivas på biken biggrin.gif
anna_rispan
ehhh. vad är det som är bifogat. här poppade nero skowroom upp men bildrutan stängdes ner!!
Pjater
Öppna windows mediaplayer eller annan mediaplayer så kommer det upp automatiskt på den wink.gif
anna_rispan
CITAT (Pjater @ 19-04-2007, 13:32) *
Öppna windows mediaplayer eller annan mediaplayer så kommer det upp automatiskt på den wink.gif

LÄt ju enkelt o bra men så fort jag klickar på länken så poppar nero upp....
nån som kan berätta med ord??
Pjater
Okej, om du högerklicka på länken och väljer spara som, så kan du se den sen på din mediaplayer wink.gif

CITAT (anna_rispan @ 19-04-2007, 13:47) *
LÄt ju enkelt o bra men så fort jag klickar på länken så poppar nero upp....
nån som kan berätta med ord??

anna_rispan
jaha! men jag vill inte spara som

nån som vill berätta vad ni ser??
Pjater
Det är en svensk kortfilm om en Jack russel terrier som åker på en motocykel i en liten väska på tanken med mössa så öronen inte ska fladdra och skyddsglasögon så ögonen inte ska tåra och hon verkar trivas biggrin.gif
En underbar syn, du måste se den wink.gif
anna_rispan
Tack för beskrivningen. Jag såg en bild i vår tidning på en hund i sidovagn som också hade skyddsglasögon. är väl bra mot insekter också. Kan inte vara så skönt o få en insekt i ögat i 70 km/h....
Castea
Oj, då, krångel med filformat ser jag.

Bifogar en länk till länstidningen. Reportaget finns till höger på webbsidan, även i Real-format. Om det skulle kunna underlätta?
anna_rispan
tack! nu gick det bättre!
Ciczi
coola vovven!!! biggrin.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon